Daarom dacht ik eerst ook al aan MSN. Gewoon extra emailadres aanmaken als je het niet op je eigen emailadres wel doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb geen IRC, weet ook niet hoe het werkt...
Detective wordt wat lastig, dunkt me.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
#fokfilm is wat leegjes
Detective is wel een leefbaar idee inderdaad, maar kan het nog niet helemaal matchen met de genoemde manier van opnemen.
Op zich is het verhaal dan wel redelijk makkelijk te verzinnen, maar je zou erg innovatief moeten zijn om dat te verwerken in een idee dat je op Clovervield achtige manier kan opnemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Detective wordt wat lastig, dunkt me.
Heb jij een maand over?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:53 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb cloverfield niet gezien
Anders nemen we toch gewoon twee films op?![]()
Mij ook niet, maar de manier van filmen was wel apart.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef Xaryna het volgende:
Die film sprak me dus echt niet aan![]()
Ik zal wel kijken of ik hem ergens kan vinden.
Inderdaad. Dat vind ik ook. Die spanning was leuk, maar dat wordt gebroken zodra je die beesten ziet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:01 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik vond hem goed, tot het moment dat je die aliens echt vol in beeld zag. Ze hadden het bij de bedreiging moeten laten.
Dan weten we wat ons te doen staat hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:03 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vind ik ook. Die spanning was leuk, maar dat wordt gebroken zodra je die beesten ziet.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:10 schreef Xaryna het volgende:
Ja, nu heeft het echt nog zin om die film te kijken![]()
ik ga hem nog wel kijken hoor
Sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:10 schreef Xaryna het volgende:
Ja, nu heeft het echt nog zin om die film te kijken![]()
ik ga hem nog wel kijken hoor
Cloverfield zonder monsters makenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat he
Ja joh, maak er gelijk een serie van, kun je meerdere seizoenen makenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef klaasdj het volgende:
Eeen heeeul lange enge POV! Ik ben vóór.
ben benieuwdquote:
Rather later than never.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen. (ja, 2 zinnen) Iets drukker op werk dan ik had verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |