Daarom gaan we deze zondag nog niet, dan zijn mn ouders wegquote:Op woensdag 23 september 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dan moet ie het dus beter met een ander goed leren en oefenen, met jou zal ie het veel minder snel leren. Tis allang goed dat je inziet dat een deel van het probleem bij jou ligt hoor, de meeste mensen ontkennen dat of zien dat niet en dan komt het helemaal nooit meer goed
Thanks, ik ben echt verliefd op zn staartquote:
nou vaak wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, alsof vuilnisbakken lelijk moeten zijn
Ik heb dat ook. Ik dacht eerst echt whaaaaaaaaaaaat theeeeee fuuuuuuuuuuck, maar t wentquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:53 schreef draculettetje het volgende:
ik blijf je honden aan tafel zo'n leuk gezicht vinden oh-oh
en ik moet eerlijk zeggen dat ik zo aan ze heb moeten wennen. maar jij zet ze zooo leuk op de foto dat ik ze nu echt kei leuk vind!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef draculettetje het volgende:
hihi leuke foto's hara
deed hier wat langer over het openen en ik las je post met theeee fuuuuuck enzo en krijg als eerste het beeld van charlie met zn benen wijd open ha ha
Ooohh, goede inderdaad. Do eik straks even, ga nu wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:26 schreef draculettetje het volgende:
Hara verveelde je je? ik mis alleen puppy cursus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |