is dat een puppending op de rug slapen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
En zo op de rug slapen, dat doen ze hier nog allemaal
Nou ik heb al jaren geen pups meer dus hier niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef waterkip het volgende:
[..]
is dat een puppending op de rug slapen ?
Ja lief he,hij gaat ook vaak als Gijs ergens ligt te slapen heel zachtjes tegen em aan kruipen,dan smelt je tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh die eerste foto is zo lief, denkt ie dat zn grote broer een warme jas is of zo?
En zo op de rug slapen, dat doen ze hier nog allemaal
Hier deed alleen Frits dat niet maar de rest doet dat wel, ook onder dekens, Kees ben ik vaak kwijt, die komt niet eens als je dr roeptquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja lief he,hij gaat ook vaak als Gijs ergens ligt te slapen heel zachtjes tegen em aan kruipen,dan smelt je toch![]()
Op de rug,stapelen en onder een dekentje willen slapen is wel echt een teckel ding,Gijs slaapt ook wel eens heel soms op zijn rug maar onder een dekentje wil ie echt niet.Maar er zijn wel meer honden die het doen,die van Oh-Oh ook dus.Heb wel het idee dat kleine honden eerder zo liggen dan grotere honden.
Is ook een erg leuke hond. Superlief en superenthousiast. Als ik bij mijn zus op bezoek kom, dan komt Floortje echt met de kont schuddend en geluiden makend op me af gerend. Ga ik dan even naar de wc en kom ik dan weer de kamer binnen, dan herhaalt zich het hele ritueel weer alsof ze me weken niet gezien heeft.quote:
Het zijn echt dikke maatjes. Als ik moet werken zit Tara bij mijn ouders en meestal komt mijn zus dan rond 10.00u ff koffie drinken en dan zit Tara al rond 9.45u bij het raam te wachten. En als mijn zus Floortje dan eens een keer thuis heeft gelaten, dan loopt Tara continue te zoeken waar Floortje nou is. Zo aandoenlijk is datquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:05 schreef Burdie het volgende:
Ja dat lab/rottweiler zie je er idd wel in. Leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden ook
Ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als mensen zo vol liefde over hun huisdieren praten
Ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als mensen zo vol liefde over hun huisdieren praten
Oh wat een heerlijke leeftijd om een hondje te krijgen ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Ireth het volgende:
Joep is 6 maanden, Suus wordt 6 jaarHet is ook niet dat zij het specifiek gaat doen hoor, maar dat ze ook gewoon meeleert hoe met hem om te gaan enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |