Ang3l hoort bij Tiboquote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is dus 1 kandidaat afgevallen in de afgelopen week?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ang3l hoort bij Tibo
Tibo hoort bij Ang3l
Baby!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
Een vriendin is gisteren bevallen van een zoon.![]()
![]()
Het eerste wat ze tegen mij zei: en mijn kut is ontploft.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
Een vriendin is gisteren bevallen van een zoon.![]()
![]()
Het eerste wat ze tegen mij zei: en mijn kut is ontploft.![]()
![]()
Erdemquote:
Turkse naamquote:
scheutje cognac erin ? goedemorgen Miekequote:
Mieke?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
scheutje cognac erin ? goedemorgen Mieke
Serieus?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke?![]()
![]()
ja, heb ik eignelijk wel nodig. De halve nacht aan de lijn gezeten met moeders. Mijn broertje lag op de IC.
Hou maar ff in 't miden of dat een good thing of een bad thing isquote:
Noemt ze'm niet Yarak dan of zo?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke?![]()
![]()
ja, heb ik eignelijk wel nodig. De halve nacht aan de lijn gezeten met moeders. Mijn broertje lag op de IC.
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.quote:
Jezus kerel. Dat is wel even dat je zegt heftig. Ik snap wel dat je moeder boos isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.
Wat blijkt? dit is al de derde keer dat ie op de IC heeft gelegen door GHB. Niemand wist van de eerste twee keren af. Mijn moeder meteen kwaad. Hij schijnt de eerste twee keren verzwegen te hebben...
quote:
shitquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.
Wat blijkt? dit is al de derde keer dat ie op de IC heeft gelegen door GHB. Niemand wist van de eerste twee keren af. Mijn moeder meteen kwaad. Hij schijnt de eerste twee keren verzwegen te hebben...
ja, terwijl hij helemaal niet van de drugs is.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jezus kerel. Dat is wel even dat je zegt heftig. Ik snap wel dat je moeder boos is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |