Het lijkt me als docent administratieftechnisch gezien toch veel handiger om alles digitaal te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat een docent verslagen en dergelijke gewoon kwijtraaktquote:Op woensdag 16 september 2009 21:35 schreef LoggedIn het volgende:
Bij ons op school is email verschrikkelijk slecht geregeld, dus dat zou niet werken. En als docent zou ik geen 30 verslagen op mn scherm willen lezen, doe mr gwn op papier
Toch lever ik veruit de meeste dingen tegenwoordig digitaal in als het geen grote verslagen zijn, slechts een enkele docent heeft er opeens problemen mee.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:38 schreef Iblis het volgende:
Je wilt niet van je scherm lezen, studenten moeten zelf voor het printen betalen, dus dat is al geen aanmoediging om maar pagina's vol onzin in te sturen, die de docent dan fijn mag nakijken, en je kunt aantekeningen maken bij het nakijken. Bovendien kost het moeite, dus mensen met een ranzige oplossing doen toch de moeite niet. Als ze kunnen mailen kan iedereen nog wel de moeite opbrengen om op de ‘send-knop’ te drukken.
Als ik docent was zou ik het wel weten: kom maar langs om een geprinte versie te brengen.
Wiskundeopgaven krijg je er nog bij dat er op een opleiding waarschijnlijk 5 mensen zijn die dat een beetje fatsoenlijk op de pc kunnen makenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Het lijkt me als docent administratieftechnisch gezien toch veel handiger om alles digitaal te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat een docent verslagen en dergelijke gewoon kwijtraaktVerder heb je met echt verslagen of werkstukken nog wel een punt, maar in mijn geval ging het om wiskundeopgaven.
Dat zijn de verstandige docenten, als je het mij vraagt. Mensen die al klagen over het feit dat ze naar de faculteit moeten om iets in een postvak te stoppen, dat zijn meestal niet degenen wier werk je met plezier nakijkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Toch lever ik veruit de meeste dingen tegenwoordig digitaal in als het geen grote verslagen zijn, slechts een enkele docent heeft er opeens problemen mee.
Mwa, het is propositielogica, er zijn slechts een paar aparte tekens nodig die je gewoon in de symbolenlijst kan vinden. Dingen als breuken zijn inderdaad lastig op een PCquote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wiskundeopgaven krijg je er nog bij dat er op een opleiding waarschijnlijk 5 mensen zijn die dat een beetje fatsoenlijk op de pc kunnen maken
Ja want je voorkeur van inleveren is van grote invloed op je wiskundige vaardighedenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat zijn de verstandige docenten, als je het mij vraagt. Mensen die al klagen over het feit dat ze naar de faculteit moeten om iets in een postvak te stoppen, dat zijn meestal niet degenen wier werk je met plezier nakijkt.
Als je met propositie bezig gaat moet je ook durvenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mwa, het is propositielogica, er zijn slechts een paar aparte tekens nodig die je gewoon in de symbolenlijst kan vinden. Dingen als breuken zijn inderdaad lastig op een PC
Prima!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef kloas_wokkel het volgende:
Docenten gaan toch niet met de tijd mee.
Dat zei de docent ook alquote:Op woensdag 16 september 2009 21:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als je met propositie bezig gaat moet je ook durven [ afbeelding ] te leren!
[ afbeelding ]
ja, dat is predikaatlogica
Doen, insteken en geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het is geven, je zou d'r postvak geven.
Niet echt, iedereen typt het en print het uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:44 schreef Laviathan het volgende:
op papier moet je tenminste moeite doen om het te kopiëren van iemand
Ah, dan weet ik ook wel waarom hij het niet in z’n mail wil, omdat hij dan vergast wordt op van die nare Word-documenten die hij niet wil/kan openen op z’n Unix-systeem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |