SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
nee. ik heb een vriendin van gewoon mijn eigen leeftijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:23 schreef Ruis het volgende:
En jij moest 's avonds weer gewoon fappen?
Dan kan je nog steeds jaloers zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:25 schreef dopy14 het volgende:
[..]
nee. ik heb een vriendin van gewoon mijn eigen leeftijd.
burnquote:Op woensdag 16 september 2009 21:23 schreef Ruis het volgende:
En jij moest 's avonds weer gewoon fappen?
Ontmaagd worden door negers.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef R4ven het volgende:
[..]
burn
en OT: das wel erg belachelijk.... ander vraagje, wat doen 14-jarige meiden op de verjaardag van een jongen die 18 is geworden?
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:23 schreef LasTeR het volgende:
Je bent gewoon jaloers op die negers.
die gaan mee met de wat oudere meer doorgewinterde sletjes van 16, 17 ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef R4ven het volgende:
[..]
burn
en OT: das wel erg belachelijk.... ander vraagje, wat doen 14-jarige meiden op de verjaardag van een jongen die 18 is geworden?
Want, dat is dan ook helemaal nergens voor nodigquote:Op woensdag 16 september 2009 21:27 schreef Biogarde het volgende:
Als ik een kutje had gehad, dan had ik ook geen eigenwaarde.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie nodigt er dan ook negers uit op een feestje waar sletterige 14jarige meisjes zijn??\
Dan faal je kankerhard!
zijn best aardige mensen hoor. En dit is niet de normale blinkneger ( http://oncyclopedia.net/w(...)egrus_luceriensis.29 ).quote:Op woensdag 16 september 2009 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie nodigt er dan ook negers uit op een feestje waar sletterige 14jarige meisjes zijn??\
Dan faal je kankerhard!
Tevens, pics van die negersquote:Op woensdag 16 september 2009 21:23 schreef LasTeR het volgende:
Je bent gewoon jaloers op die negers.
een van die oudere sletten.(na het feestje)quote:
Ja maar dan moet je ook niet zeiken dat ze er vandoor gaan met de feesthoeren!!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:31 schreef dopy14 het volgende:
[..]
zijn best aardige mensen hoor. En dit is niet de normale blinkneger ( http://oncyclopedia.net/w(...)egrus_luceriensis.29 ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |