8quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef maarten66 het volgende:
bekend probleem, ik ben ook ziek op het moment dus ik slik ook 8 van die rotdingen per dag![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Heider00sje het volgende:
Je moet ze oplossen in water toch? Dat staat in de handleiding.
Handleidingquote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Heider00sje het volgende:
Je moet ze oplossen in water toch? Dat staat in de handleiding.
En zorgen dat je geen gigantische droge mond hebt, anders blijft het tabletje inderdaad plakkenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken met een slok water, klaar
Ik kon niet op het woord komen.. het nadenken duurde me te langquote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
HandleidingHet is geen dvd-speler
Ik breek ze altijd in 4 stukjes en ze blijven soms nog haken!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef Dqod het volgende:
Als je ze doormidden breekt dan..
Dan zijn ze wel makkelijker weg te krijgen
Oh dat is best kut danquote:Op woensdag 16 september 2009 20:01 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik breek ze altijd in 4 stukjes en ze blijven soms nog haken!
Nee, de papillen van z'n ogen zijn niet goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:57 schreef Mendeljev het volgende:
Heb je smaakpupillen op je gehemelte dan?
Dan kies je toch voor anale opnamequote:Op woensdag 16 september 2009 20:01 schreef 9611Niels het volgende:
Ik vind ze altijd zo groot om door te slikken
lees jij maar eerst is de bijsluiter voordat je een paracetemol inneemt als je je zwaar kut voeltquote:Op woensdag 16 september 2009 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
8Neem dan een fatsoenlijke pijnstiller of ga drinken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Heider00sje het volgende:
Ik had een poosje terug keelontsteking, en flinke ook.
Ik noem toen per ongeluk wel heel veel pijnstillers op een dag. Zowel ubriprofen als paracetemol.
Savonds leek het net alsof ik van de kaart was, was helemaal verdoofd
Ik had een collega die dat deed, die vrat ze alsof 't M&Ms waren en hij keek er niet eens vies bij.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Silven het volgende:
En tip: als je ze kauwt slik je het makkelijker door!
Als het goed gaat niet maar als ze blijven steken wel jaquote:
Het idee is juist dat je niet kauwt.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Silven het volgende:
En tip: als je ze kauwt slik je het makkelijker door!
Zodat je ze niet neemt alleen omdat ze zo lekker zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 20:16 schreef alors het volgende:
Ik ken het gevoel![]()
Waarom zijn die dingen eigenlijk zo ontzettend bitter? Kinderparacetamol heeft zo'n lekker sinaasappesmaakje (in mijn herinnering dan) waarom moet die paracetamol zo ranzig zijn?
Nee hoor.. Liever een verotte smaak in m'n bek dan pijnquote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Pijnstillers moeten ook niet lekker smaken. Zo ontmoedigt dat het innemen ervan.
En datquote:Op woensdag 16 september 2009 20:24 schreef Nobu het volgende:
Als je die paracetamol gewoon in een keer doorslikt proef je bijna niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |