Ik begin er zelfs soms al eerder meequote:
Wat een herrie komt er uit die site zegquote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef Maisnon het volgende:
http://inudge.net/inudge#/22n
Deze heb ik gemaakt
Hoe heb je het nog vastgemaakt?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef jordeeeh het volgende:
Zo, gelijk maar even bijna 7km gelopen.
hij heeft een polsbandje om zn bovenarm geschoven en toen zn foon er tussen gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe heb je het nog vastgemaakt?
Dat dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft een polsbandje om zn bovenarm geschoven en toen zn foon er tussen gedaan
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op Discovery Science laten ze zien hoe ze hockeysticks maken.
Ik heb m'n telefoon vaak in de hand.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
Nah heb elastiek kruislings om m'n telefoon gebonden, dat toen aan de touwtjes van het 'elastiek' in om m'n broek. En dan gewoon telefoon aan de binnenkant.
Bwehe.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
You've got a pussy, I've got a dick. So what's the problem? Let's do it quick!
Mja bij mij zat ie dus onder t elastiek van m'n broek. En dan voor de zekerheid vastgebonden.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon vaak in de hand.
Of onder het elastiek van m'n bokser.
Je hebt van die armdingen voor je telefoon. Ziet er alleen niet uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja bij mij zat ie dus onder t elastiek van m'n broek. En dan voor de zekerheid vastgebonden.
Welkom terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |