abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72814243
Ik wil mijn huidige videokaart vervangen (Geforce) alleen heb ik een probleem: ik krijg de kaart niet uit mijn PC

Iemand een tip?

Ik zie dat er een soort veiligheidspalletje zit, maar wanneer ik die 'indruk' , kan ik de videokaart er nog niet uit tillen? De kaart zit niet met schroefjes vast.

Een complete amateur ben ik niet, heb in het verleden meerdere keren een kaartje gedemonteerd.

Ik heb een GigaByte GA-MA770T-UD3P - Moederbord - ATX - AMD 770 en een XFX GeForce 260 GTX videokaart.
Slimandslome
pi_72814290
veiligheids palletje afbreken, en vast zetten met schroefje, dat werkt iig bij mij altijd
  woensdag 16 september 2009 @ 19:19:49 #3
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_72814707
Aan de rechterkant van het slot (richting de voorkant van je computerkast) zit vaak een palletje waar je het over hebt. Soms moet je deze gewoon beetje opzij duwen. Nét ff een andere techniek..

Anders harder drukken lijkt me..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_72815443
If nothing else works, use a bigger hammer.

Gewoon wat meer geweld gebruiken dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72825531
http://computergigashop.com/catalog/images/GA-MA770T-UD3P.jpg

Als je het bord zo voor je hebt liggen, moet je het hendeltje aan de PCI-E slot naar links duwen. Wil de kaart er nog niet uit en je weet zeker dat er niks meer in de weg zit, geweld gebruiken.
pi_72828431
'klepje' van de slot in je kast omhoog duwen (of misschien zelfs losschroeven) dan inderdaad soort lipje aan het uiteindje van je pcie slot wegduwen en ondertussen kaart eruit tillen. kan best wel wat kracht gebruiken, zolang je het niet forceert natuurlijk
pi_72832134
TVP
pi_72837354
Je zet je pc even in een zwembad, zodra hij begint te roesten haal je hem eruit. Je pakt wat WD-40 spuit je videokaart ermee vol in de PCI-slot wacht even en trek m maar eruit .

OT: Nee soms moet je zoals de meesten al zeggen ietjes meer geweld gebruiken, zelf ook wel eens gehad dat ik de kaart er niet uit kreeg en niet meer kracht wou zetten omda ik bang was iets kapot te maken. Echter kunnen die dingetjes best wel wat hebben en moet je gewoon harder trekken wrikken e.d wel voorzichtig maar toch wat meer kracht als je het snapt .
Jeweet!
pi_72842639
http://europe.giga-byte.c(...)ga-ma770t-ud3p_e.pdf

pagina 18 kun je precies zien/ lezen hoe je een video kaart vervangt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 17 september 2009 @ 16:03:45 #10
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_72842737
Die voedingsstekkers die zitten pas verdomd vast!
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')