Ik sta 2e in m'n divisie met 121kquote:Op woensdag 16 september 2009 21:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
http://alltid.org/league/8128/teamsalary/
Toch wel mooi om te zien, best nog een redelijke kans ook dat ik me (desnoods via p/d) ga handhaven ook
Je weet dat posten namens iemand met een ban jou óók een ban kan opleveren?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
Paaskonijn laat weten via PM (hij heeft een ban) dat hij voor t eerst door is naar de 3e ronde van de beker.
Nee dat wist ik niet maar ik zeg niks schokkends toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet dat posten namens iemand met een ban jou óók een ban kan opleveren?
Jou pestenquote:Op donderdag 17 september 2009 06:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet maar ik zeg niks schokkends toch?
Trouwens nou lukt inloggen weer niet....![]()
Waar zijn ze nou mee bezig ineens bij Hattrick![]()
nicequote:Op donderdag 17 september 2009 08:42 schreef Flappekz het volgende:
De oefenpot heeft me Ierland geschonken voor volgende week
Luxemburg via de federatie ?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb helaas Luxemburg en Vietnam net aan mn neus voorbij zien gaan
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:52 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga naar griekenland. Moet ik nog wat feta meenemen voor iemand?
Wat ouzo is welkomquote:Op donderdag 17 september 2009 08:52 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga naar griekenland. Moet ik nog wat feta meenemen voor iemand?
Ah oke, even die gast uit Luxemburg PM' en en grote kans dat je volgende week bij hem op bezoek magquote:Op donderdag 17 september 2009 08:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, allemaal via de oefenpot...
Jah, maar weet niet meer welke t wasquote:Op donderdag 17 september 2009 09:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ah oke, even die gast uit Luxemburg PM' en en grote kans dat je volgende week bij hem op bezoek mag
Gezellig! Bij jou?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook een goed plan. Nu nog een meet waar we het kunnen opzuipen
Jottem!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Op visite komen mag altijd
Ik heb nog wel brandspiritis voor je, da's hetzelfde. Gewoon effe mengen met anijsmelk en je bent klaar.quote:
kijken of ze willen bijtenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nog wel brandspiritis voor je, da's hetzelfde. Gewoon effe mengen met anijsmelk en je bent klaar.
Heb uitdagingen in Taipei en Marokko uitgezet, now we wait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |