Dankjewelquote:Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vandaag
92
Defence: 27
Midfield: 24
Attack: 41
Zondag
121
Defence: 36
Midfield: 36
Attack: 49
De mijne zijn:quote:Op woensdag 16 september 2009 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal het morgen doen, want ze staan op mijn stage pc.
Die zat er bij geloof ikquote:Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of de mijne erbij zat. Maar die is simpelweg.
Handhaven, met alle middelen die ik daartoe gedurende het seizoen noodzakelijk voor acht.
Bij deze mijn doelstellingen:quote:Op woensdag 16 september 2009 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal het morgen doen, want ze staan op mijn stage pc.
quote:
Je kunt correcties ingeven in HO! als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:55 schreef Gijs_ het volgende:
HO! zit er wel steeds naast qua middenveld, dat valt binnen een HO! steeds een level lager uit dan in de praktijk. Niet dat dat erg is, maar het maakt de tactische overwegingen wel wat lastiger.
Hij stuurt de gegevens volgens mij automatisch, tenzij je het zelf uitgezet hebt!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt correcties ingeven in HO! als ik me niet vergis.
Dat probleem heeft HAM ook inderdaad... erg irritantquote:Op woensdag 16 september 2009 19:55 schreef Gijs_ het volgende:
HO! zit er wel steeds naast qua middenveld, dat valt binnen een HO! steeds een level lager uit dan in de praktijk. Niet dat dat erg is, maar het maakt de tactische overwegingen wel wat lastiger.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Elroy Schoppert werd namelijk uit de wedstrijd getrapt
Mooi hč? Is ook de enige reden dat ik hem en z'n maatje in het B-team achterin, Otto de Slager, destijds aan heb getrokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |