Neej, ze doen het prima. Maar dat jij een speciaal Fok! photobucket account hebt met chicks erinquote:
quote:
Ik was te lui om die afbeelding te zoekenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het fascineert me waarom mensen na tig pogingen nog steeds niet doorhebben dat het hier niet werkt.
OMG!!1! Die Japanse smileys zijn toch way toffer dan de standaard, saaie Europees-Amerikaanse.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het fascineert me waarom mensen na tig pogingen nog steeds niet doorhebben dat het hier niet werkt.
Niet met chicks erin, gast. Of nou ja, wel. Maar niet alleen met chicks erin. Die van hierboven zijn praktisch de enigen. De rest zijn allemaal toffe smileys, confronterende screenshots of epic plaatjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neej, ze doen het prima. Maar dat jij een speciaal Fok! photobucket account hebt met chicks erin
Praat niet zoveel poep jongeuhquote:Op woensdag 16 september 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG!!1! Die Japanse smileys zijn toch way toffer dan de standaard, saaie Europees-Amerikaanse.Het is echt zo materialistisch en zó typisch westers om emoticons als afbeeldingen te tonen. Die uit Japan laten tenminste precies zien waar het op staat. SNAP DAT DAN! u_u
Dat krijg ik ook als ik het fotoboek van enkele foksters bekijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef IQM het volgende:
Ik las net de mannelijke reacties in [V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #45 en toen deed m'n gezicht zo van: [ afbeelding ]
Hihi.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG!!1! Die Japanse smileys zijn toch way toffer dan de standaard, saaie Europees-Amerikaanse.Het is echt zo materialistisch en zó typisch westers om emoticons als afbeeldingen te tonen. Die uit Japan laten tenminste precies zien waar het op staat. SNAP DAT DAN! u_u
Ja, maar jij hebt er nog een.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet met chicks erin, gast. Of nou ja, wel. Maar niet alleen met chicks erin. Die van hierboven zijn praktisch de enigen. De rest zijn allemaal toffe smileys, confronterende screenshots of epic plaatjes.
Ik snap niet wat er zo raar is aan het koppelen van een Photobucket-account aan een FOK!-account? Onder andere Bt en Bobby doen het ook...
Gisteren had ik er 9, toen ik vanmiddag keek had ik er 12 en nu heb ik er 18quote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
gisteren had ik 116 notes en nu 127..
Nog nét geen reden om W&G te kijken, but tempting.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi.
Je vriend Barney is bij Will & Grace.
Ja, ik heb er wel drie of vier. So.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt er nog een.
Ik kan trouwens niet wachten tot volgende week wanneer ik eindelijk kan zien om wat voor onzinnige dingen ik nou weer ben genotequote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren had ik er 9, toen ik vanmiddag keek had ik er 12 en nu heb ik er 18
Dat is toch wel een redelijke exponentiële groei en dat allemaal dankzij Nijnja
Katherine Moennig..quote:
Je bent bang dat mensen er foto's vanaf kunnen halen en posten?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel drie of vier. So.
quote:
quote:
Nee, maar in het begin was het een groot geheim wat mijn vorige account was. En dat wilde ik niet verraden met m'n username in een Photobucket-linkje. Het was zelfs Maisnon die me er toen op wees.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent bang dat mensen er foto's vanaf kunnen halen en posten?
Het is dr niet aan te zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Katherine Moennig..
Nja do the math
Ik heb nog nooit iemand zo'n bek zien trekkenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef IQM het volgende:
Ik las net de mannelijke reacties in [V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #45 en toen deed m'n gezicht zo van: [ afbeelding ]
Ahaa, that makes sense.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar in het begin was het een groot geheim wat mijn vorige account was. En dat wilde ik niet verraden met m'n username in een Photobucket-linkje. Het was zelfs Maisnon die me er toen op wees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |