Toen hadden ze zitkussens gestolen en opengescheurd. Gevolg = piepschuim gevechtquote:
Hahaha geniaal!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Toen hadden ze zitkussens gestolen en opengescheurd. Gevolg = piepschuim gevechtIk vind nog steeds af en toe zo'n piepschuimenbolletje ergens verstopt in een broekzak....
Die heb ik ook gemist.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, hij was in ieder geval niet zo goed als Tiga
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef TC_Artemis het volgende:
The proxyfake blood
deadmau5
bloody beetroots
Crookers is live niet zo interessant.
Ik vind crookers als producers echt gááf, maar als ze draaien niet zo spannendquote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Noortje. het volgende:
Waarom niet?
Wat móet ik echt zien? Ik weet dat dus echt niet he, ik vind alles vet.
Deal, smakelijk!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik vind crookers als producers echt gááf, maar als ze draaien niet zo spannend. Ik post later wel even wat je móet zien, maar ik ga eerst even eten!
doeg
Liiiiiiiiive gezienquote:Op woensdag 16 september 2009 18:20 schreef raaavi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tje_van_wilders.html
Ik heb gelachen, het einde vooral
Die Wilders is me er eentjequote:
Nu is die dominee aan de beurt(CU), je hebt niks gemist van Wildersquote:Op woensdag 16 september 2009 18:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die Wilders is me er eentjeHelaas kan je het nu niet live volgen op tv
Eens met het feit dat hoofddoeken een teken zijn van vrouwen onderdrukking.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef Jotcha het volgende:
Wat vinden jullie van de kopvoddentaks?
Nok daar nou eens meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |