fenerbahcequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:02 schreef Mercan het volgende:
NVS 1 staat voor utreg - az, maar kanaal is offline.
ga nu maar Fenerbahce kijken in bagger kwaliteit
kijk je even in de OP van dit topicquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef Zapper het volgende:
PSV ergens te volgen? Anders moet ik betalen
sop://sop.rojadirecta.com:3912/74174quote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Cavalier1 het volgende:
Op welk sopcast kanaal komt Ajax?
Hier niet eens schokkerig!quote:Op zondag 27 september 2009 12:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Ajax-Ado ook op Sopcast 65179 (Daz Sports1, onderaan de lijst).
Soms beetje schokkerig, maar wel betere beeldkwaliteit dan NVS...
Geen last vanquote:Op zondag 27 september 2009 14:40 schreef Hamilcar het volgende:
NAC - Feyenoord is mooi zwart op het moment ..
Er staat ook ergens een linkje naar 'Kijken met TVUplayer', die doet het uitstekend.quote:Op zondag 27 september 2009 14:47 schreef Bestolene het volgende:
connecten naar NVS1: "The channel is offline now..."
Groot scherm en een metertje of twee van je scherm gaan zitten.quote:Op zondag 27 september 2009 15:08 schreef Balloontje het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om het scherper te kunnen kijken?
Scheelt wel jah, vreemd...quote:Op zondag 27 september 2009 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Groot scherm en een metertje of twee van je scherm gaan zitten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef streamzondernaam het volgende:
naar mijn weten geen stream voor..
http://www.rtl.nl/compone(...)estream.xml?forcewmpquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:32 schreef Escape het volgende:
Iemand die de site van rtl snapt? er staat dat er een live stream zou moetten zijn voor het voetbal vanavond, maar ik krijg het niet gevonden??
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:45 schreef KraideN het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)estream.xml?forcewmp
precies, kanaal 421 it isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:47 schreef guapo het volgende:
Eredivisie Live1 is de hele maand oktober gratis te zien voor kijkers via digitale televisie van ZIGGO.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:13 schreef Lyzio het volgende:
Iemand een SopCast-link voor Roda - Ajax? Rojadirecta heeft nog geen informatie. Beetje raar aangezien het al 12.13 is en de wedstrijd om 12.30 begint.
Werkt inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef YazooW het volgende:
Kwam er net achter dat Eredivisie Live 1 maand gratis is bij Ziggo, kanaal 421, zal al wel bekend zijn hier maar misschien kan ik er nog iemand mee helpen.
'nu'quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
Bij JustinTV krijg je nu na 30 seconden geen beeld meer omdat ze zeuren om een premium abo ofzo...(!)
ow, was dat al een tijdje aan de gang!? Heb al een tijdje niet meer via streams gekeken, dus wist het niet.quote:
Wat probeer je nu te kijken dan? Zijn waarschijnlijk wel betere streams te vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
Bij JustinTV krijg je nu na 30 seconden geen beeld meer omdat ze zeuren om een premium abo ofzo...(!)
Ik probeerde Roda-Ajax te kijken, maar alle 3 streams die ik probeerde kregen dat irritante berichtje over premium gezeik. Justin-tv kan dus ook wel meteen in de ban.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te kijken dan? Zijn waarschijnlijk wel betere streams te vinden.
Sopcast downloadenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ow, was dat al een tijdje aan de gang!? Heb al een tijdje niet meer via streams gekeken, dus wist het niet.
Is er een oplossing voor? 2de helft van Roda-Ajax kijken zou wel leuk zijn namelijk.
Thanksquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sopcast downloaden
En dan nummertje 74174 intypen in sopcast
Utrecht - psv loopt hier heel stotterig op 1(?), ligt dit aan mij of zijn er meerdere?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:23 schreef streamzondernaam het volgende:
alles is te zien op het wel bekende huisje van me..
problemen met de streamserverquote:
Melding dat actie verlopen is maakte voor mij niets uit...quote:1) Open http://www.bomvol.com/
2) Open Magazine en klik bovenaan op 'bekijk eerdere edities'
3) Ga naar Editie 21
4) Ga naar pagina 7, speel het spel en vul je e-mail adres in
Binnen een paar minuten krijg je een code toegestuurd, waarmee je op Sport 1 twee wedstrijden live kunt kijken. Waaronder bijv. ook Uruguay-Argentinie
Bedankt, hoe laat begint die wedstrijd dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Hier ook maar even neerzetten...
[..]
Melding dat actie verlopen is maakte voor mij niets uit...
Is net 5 minuten bezig... Sport1 loopt nu alleen een beetje te kuttenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:06 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Bedankt, hoe laat begint die wedstrijd dan?
zeg, misschien ben ik scheef.. maar waar activeer ik die 2 gratis wedstrijden shiz op sport1?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Hier doet ie het ook weer... Inmiddels zijn genoeg mensen moedeloos naar bed gegaan denk ik
scratch that. nou, 2e helft zo maar ff kijken danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:49 schreef gnilrednoz het volgende:
omfg
"de actie code <actie code hier> is niet bekend"
you've got to be fucking kidding me with this shit
Ik kijk nu verdomme ook naar Rus-Dld. Wel via TVU overigens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:57 schreef gnilrednoz het volgende:
SopCast? Klopt t btw dat die stream van sport 1 nu rusland duitsland laat zien? -.-
Klopt ja, het is rust in Uruguayquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:57 schreef gnilrednoz het volgende:
SopCast? Klopt t btw dat die stream van sport 1 nu rusland duitsland laat zien? -.-
'streamzondernaam' is een user, hier boven op deze pagina. Als je op zijn huisje klikt, ga je naar een site met een link naar een stream van de wedstrijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:04 schreef Blue-eagle het volgende:
wat wordt er precies bedoeld met Ik heb het gevonden via het huisje van 'stream zonder naam'. Ook Sport 1, zonder spelletjes enzo te hoeven spelen, en goede kwaliteit.
Ik kijk via het huisje van 'streamzondernaam', die je op deze pagina vindtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:05 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
kijk jij nou via SopCast of niet Yi-Long?zoja, waar?! xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |