Ook al was z'n praatje daar net over het kabinet in de auto wel humorquote:
Politiek gaat meestal een beetje lang mij heenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ook al was z'n praatje daar net over het kabinet in de auto wel humor
en andere mensen aanvallen op hun partijkeuzequote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Politiek gaat meestal een beetje lang mij heen....
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
de pub-sc is veel aardiger dan de klb-sc
NVU!!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Gast het was een jokeehhhquote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
en andere mensen aanvallen op hun partijkeuze
Ik own nogal hard bij de nieuwstoetsen @ maatschappijleer :']quote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Die had ik vroegah altijd helemaal goedquote:Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik own nogal hard bij de nieuwstoetsen @ maatschappijleer :']
Hoiquote:
Kopvoddentax noemt ie het. Alleen voor vodden om het hoofd gewonden. En hij meent het serieusquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet eens voor vliegende matten?
Dat is echt geniaal bedacht.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Als er weer verkiezingen zijn, ga ik mijn stem verkopen op marktplaats. Altijd wel een halve zool die er 50 euro voor over heeft.
Dat is toch wel 1/7e monitor, en 1/14e project. Damn. Als ik dood ben heb ik zequote:Op woensdag 16 september 2009 17:26 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat is echt geniaal bedacht.
neeeeeee. Sesamstraat is nu vervallen door de uitzending van de algemene beschouwingenquote:
Hoe durven ze?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
neeeeeee. Sesamstraat is nu vervallen door de uitzending van de algemene beschouwingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |