met blablalbalba bedoel ik vragen omzeilen en saai lullenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:44 schreef trancethrust het volgende:
Werkelijk? Wilders doet alleen maar 'blalbalblalbalbla' en als hij eenmaal bezig is niet zo weinig ook.
Ah, ok.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
met blablalbalba bedoel ik vragen omzeilen en saai lullen
Dude..quote:
Noooou, ik heb vandaag ook gekeken bij dat meneertje van het cda, en die wilde nog wachten met keuzes maken en eerst goed nadenken en een plan maken blablabla en toen kwam pechtold met 11010101010 boeken en die zei "MENEER, DER ZIJN AL PLANNEN KIJK" en dat was best wel grappigquote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef o.us het volgende:
Wat de fuck doe jij nou op je vrije woensdagmiddag?
Dat zie ik niet echt in, ik wil wel ff spoilen:quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Klacht: Te lang wachten op het woord van Wilders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo, slotje
<signature here>.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt in, ik wil wel ff spoilen:Ik heb dan ook nog nooit meegemaakt dat mensen tevreden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo, slotje
Baby darling doll face honey
Dat heet: goed nieuws, is geen nieuws.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit meegemaakt dat mensen tevreden zijn
Officieel heeft ie 30 minuten..quote:Op woensdag 16 september 2009 16:04 schreef Aestivate het volgende:
Grote kans dat hij of maar heel kort aan het woord mag of de camera's/stream van de NOS het dan begeven. Zal niet de eerste keer zijn.
Democratie.![]()
Ik noem het democratie, niet alles kan zijn zoals jij het wiltquote:Op woensdag 16 september 2009 16:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat heet: goed nieuws, is geen nieuws.
Mensen die denken dat hun eigen mening goed is en die van anderen dom.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
Wilders is een leugenachtig flikkertje net als de rest van die gelovige poppen in de regering. Beter starten we een revolutie en trekken we al die laffe flikkers uit hun stoel.
Wilders is een van de meest trieste gasten die ooit langs is gekomen naast Hitler, mensen die werkelijk denken dat hij positieve invloed heeft op welk probleem dan ook hebben geen idee hoe het leven werkelijk werkt.
Wilders doet alleen maar blabla en ik dacht dat Pechtold en die linkse wijven ook wel aardig wat pit hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Zzzzzzzzzz, Wilders staat als 5e op de spreeklijst en ik denk dat hij pas om 5 uur een keer aan het woord mag komen. Duurt lang!
Wilders is de enige met wat pit in de Tweede Kamer die niet al te veel blalbalblalbalbla doet.
Klacht: Te lang wachten op het woord van Wilders
Ik stem geen PVV
Tuurlijk, maar dat veranderd toch niet dat als je je oor te luisteren legt in de politiek, je alleen maar 'ontevreden' verhalen hoort?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noem het democratie, niet alles kan zijn zoals jij het wilt
Ja nou. Hamer, Kant en Halsema. Alleen de laatste is still going strong, de rest staan vrijwel universeel bekend als uitermate slecht.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wilders doet alleen maar blabla en ik dacht dat Pechtold en die linkse wijven ook wel aardig wat pit hebben
Hoezo is het geen democratie ? Je stemt toch op de partij waar jij achter staat, en die vertegenwoordigen je stem.. of ...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
Voor de mensen die denken dat er werkelijk zoiets is als "democratie", wordt wakker en ontwikkel jezelf.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
Wilders is een leugenachtig flikkertje net als de rest van die gelovige poppen in de regering. Beter starten we een revolutie en trekken we al die laffe flikkers uit hun stoel.
Wilders is een van de meest trieste gasten die ooit langs is gekomen naast Hitler, mensen die werkelijk denken dat hij positieve invloed heeft op welk probleem dan ook hebben geen idee hoe het leven werkelijk werkt.
Daar geef ik jou helemaal gelijk in, zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat veranderd toch niet dat als je je oor te luisteren legt in de politiek, je alleen maar 'ontevreden' verhalen hoort?
Dingen die goed gaan zijn politiek gezien immers niet interresant
Voorûit, ik ben vaag geboeid. Al denk ik niet dat er zinnigs uit z'n mond komt. Heeft iemand een linkje?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:17 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb 't ook al sinds vanochtend aan staan, maar inderdaad, het loopt weer 'ns gigantisch uit.
Maar na Hamer is het zover, stand-up comedian Geert aan het woord. Heerlijk.
Kom op zeg. Hitler met Wilders vergelijken.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
Zuchtquote:Op woensdag 16 september 2009 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar geef ik jou helemaal gelijk in, zo had ik er nog niet over nagedacht
Dit is geen mening maar een feit, ik bepaal niet dat het een feit is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hun eigen mening goed is en die van anderen dom.
Wat doet jou denken dat jij wel weet hoe het werkt? Wie bepaalt dat jouw mening correct is?
Ik ben overigens geen Wilders stemmer.
http://www.omroep.nl/live/thema/nos_politiek24-bb.asxquote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voorûit, ik ben vaag geboeid. Al denk ik niet dat er zinnigs uit z'n mond komt. Heeft iemand een linkje?
Feiten kun je onderbouwen met bewijs.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
[..]
Dit is geen mening maar een feit, ik bepaal niet dat het een feit is.
Wou jij beweren dat deze aasgier werkelijk ooit een nuttige mening heeft gehad over iets?
Hij is een gimmick of jij het nou wil of niet, en ja, mensen die denken dat hij werkelijk iets positiefs toevoegt aan de al diep trieste regering zijn simpel.
Gast, alsjeblieft. 't Is een clown. Laat het rusten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Feiten kun je onderbouwen met bewijs.
Waar is het bewijs?
Geen mening maar een feit, nou wordt het nog mooier. Het gaat er niet om wat ik denk, maar dat jij andermans mening als dom bestempelt en je eigen mening als feit beschouwt. Wie heeft bepaald dat jouw mening meer waard is dan anderen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat deze aasgier werkelijk ooit een nuttige mening heeft gehad over iets?
Hij is een gimmick of jij het nou wil of niet, en ja, mensen die denken dat hij werkelijk iets positiefs toevoegt aan de al diep trieste regering zijn simpel.
Maar ik ben nog jong en moet nog veel lerenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zucht
Geen probleem, lieve dame, maar vandaar dat dit ook al eeuwen samengevat is in het spreekwoord: goed nieuws is geen nieuws
Why, thank you!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/thema/nos_politiek24-bb.asx
Ik verveel me en wacht op Wildersquote:Op woensdag 16 september 2009 16:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gast, alsjeblieft. 't Is een clown. Laat het rusten.
Je wordt vanzelf oud, geloof mijquote:Op woensdag 16 september 2009 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik ben nog jong en moet nog veel leren
Ik vind dat soms wel iets zegt waar waarheid in zit jaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
[..]
PvdA maakt zichzelf weer volstrekt belachelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik verveel me en wacht op Wilders![]()
Dat grafwijf wat nu spreekt is wel nuttig om op te zetten als je 's nachts niet in slaap kunt komen.
Iets met zo ontzettend weinig TV kijken, dat het me niet eens opgevallen was dat ik weer eens afgesloten was, wel bellen voor een nieuwe rekening, maar die nog steeds niet betaald hebben enzoquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iets met zo ontzettend weinig TV kijken, dat het me niet eens opgevallen was dat ik weer eens afgesloten was, wel bellen voor een nieuwe rekening, maar die nog steeds niet betaald hebben enzo![]()
Rekening van wel 10 hele eu's ofzo.
Ik weet het, het leven zuigt, ik ben lui, enz
Ze heeft zelfs nog spreektijd.quote:
Trots op Ritaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoe zeg! 5 minuten, daar moet ze trots op zijn
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoe zeg! 5 minuten, daar moet ze trots op zijn
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zucht
Geen probleem, lieve dame, maar vandaar dat dit ook al eeuwen samengevat is in het spreekwoord: geen nieuws is goed nieuws
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:21 schreef CorporateDesignKiller het volgende:
[..]
Wou.....
Preventief fouilleren in het hele land.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Feiten kun je onderbouwen met bewijs.
Waar is het bewijs?
Het allochtonen probleem is niet te ontkennen alleen dat ligt niet aan de Islam, maar aan de stijl van opvoeden die ze meebrengen uit het riffgebied waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat soms wel iets zegt waar waarheid in zit ja![]()
Ik denk dat er namelijk inderdaad wel een probleem is met de jongeren, want je kunt niet ontkennen dat er heel veel allochtonen in de gevangenis zitten waar wij dan voor moeten betalen, en ik vind het niet erg dat ze hier zijn.. maar dan moeten ze wel hun best doen om er hier iets voor te maken
Overigens, vind ik dat elke partij wel iets zinnigs heeft te zeggen
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil mijn haar net als Geert, maar dan iets Wilders
Jaloers?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
HAHA!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Goede grap man!!!!
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil mijn haar net als Geert, maar dan iets Wilders
Ik denk dat dat zo'n onderwerp is "waar je niet over praat", terwijl ze van mij wel dik op het koningshuis mogen bezuinigenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]Een laatste kuch van het populisme van TON.
Waarom heeft niemand het trouwens over dat de uitkeringen van WA, Maxima en Beatrix die omhoog gaan?
O, Allah...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Nass het volgende:
CDA- Christenen dienen Allah
Pwned enzo:')
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, gordon is geert wilders fan, of waarom heeft ie ook zn haar zo ?
http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/quote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
SPAM!!!
www.kostenmassaimmigratieofzo.nl
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/
Algemene Beschouwingen #6 kopvoddentaxquote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
gast, donder op met je offtopic shit
kan iemand dit deleten ty
Dit is KLB, ik klaag over spamquote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
gast, donder op met je offtopic shit
kan iemand dit deleten ty
quote:Hij probeert doelbewust angst te zaaien over de Islam zodat hij de enige redder is, terwijl in feite de enige oplossing een beter rechtssysteem is, niet de Koran verbieden en mensen uitzetten.
http://www.nos.nl/politiek24/quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ergens een livestream beschikbaar.
Mensen zijn het CDA zat en waarderen de tegengas die Wilders geeft, wat ze niet realiseren is dat het CDA nog mild is vergeleken met deze "outlaw".quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef Nikmans het volgende:
Ik wil dit nog even aanhalen trouwens
[..]
Het is gewoon een simpele tactiek hoor die het CDA ook zou kunnen gebruiken als ze dat willen, tegendraads doen tegen datgene wat het volk dwarszit.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:39 schreef onearmedman het volgende:
Tja hij flikt het wel. Het is inderdaad waar dat zijn verhaal niet op elk opzicht even sterk is, maar wel voldoende. Het is ook voornamelijk de manier waarop Wilders zijn punten brengt dat mensen aanspreekt, je hoeft niet altijd het sterkte verhaal te hebben om te winnen.
Daarom is Pechtold ook zo'n held.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:22 schreef AlligatorNL het volgende:
Pechtold is sowieso een smerige linkse kontklont
Neen, ik vind het walgelijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:39 schreef onearmedman het volgende:
Het is ook voornamelijk de manier waarop Wilders zijn punten brengt dat mensen aanspreekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |