Tuurlijk kan dat, maar bier kun je niet gratis proberen en weer weggooien als het niet bevalt. Daar betaal je gewoon direct voor.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? je kan toch van elk produkt een prijs/kwaliteits verhouding maken?
Jawel. Als hij bevalt, speel ik hem uit. Bevalt hij niet, verwijder ik hem weer. Moeilijk he?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Maar je download ze wel? Alleen dus niet om te kijken of het wat voor je is of niet..
Maar zonder het argument "uitproberen" speel je gewoon gratis een spel.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jawel. Als hij bevalt, speel ik hem uit. Bevalt hij niet, verwijder ik hem weer. Moeilijk he?
Want bij legale games heb je niet de kans om tegen de lamp te lopen?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Conclusie: Saekerhett koopt alleen multiplayergames omdat hij met illegale exemplaren de kans loopt tegen de lamp te lopen.
Dat is de moeilijke weg. De makkelijke weg is om hem gewoon uit te proberen en voor jezelf de overweging tot aanschaf maken, mede gelet op de prijs natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Maar zonder het argument "uitproberen" speel je gewoon gratis een spel.
Ik bedoel, je kunt ook een spel kopen en als het je niet bevalt omruilen met een ander spel wat je wel bevalt. Geen weggegooid geld lijkt me
Kortom, je geeft toe dat je fout zit. Omdat het makkelijker is doe je het.. Geld stelen is namelijk een stuk makkelijker dan geld verdienen (dat duurt namelijk zo lang).quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is de moeilijke weg. De makkelijke weg is om hem gewoon uit te proberen en voor jezelf de overweging tot aanschaf maken, mede gelet op de prijs natuurlijk.
Tegen welke lamp wil je aanlopen als je een legale game zit te multiplayerenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want bij legale games heb je niet de kans om tegen de lamp te lopen?
Vreemde conclusie trek jij...
hoe wil je uberhaupt met legale games tegen de lamp lopen? Daar is niks strafbaars aanquote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want bij legale games heb je niet de kans om tegen de lamp te lopen?
Vreemde conclusie trek jij...
Met 'tegen de lamp' lopen dacht ik dat je een miskoop bedoelde. Jij bedoelt dus 'strafbaar gesteld worden'?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tegen welke lamp wil je aanlopen als je een legale game zit te multiplayeren
Als ik naar een cafe ga en het bier van de tap niet lekker vind, geeft mij het nog niet het recht om een blikje bier dat ik op straat van een vriend aangeboden heb gekregen in dat cafe te nuttigen. En voor internet betaal je(als je tenminste op je zelf woont) ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar bier kun je niet gratis proberen en weer weggooien als het niet bevalt. Daar betaal je gewoon direct voor.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met 'tegen de lamp' lopen dacht ik dat je een miskoop bedoelde. Jij bedoelt dus 'strafbaar gesteld worden'?
De verwarring is begrijpelijkquote:tegen de lamp lopen
betrapt worden
Dus je bent een dief.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jawel. Als hij bevalt, speel ik hem uit. Bevalt hij niet, verwijder ik hem weer. Moeilijk he?
Voor de laatste keer dan:quote:
Toch gedraag je jezelf als een crimineel. Je gebruikt iets van een ander waar jij geen recht op hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan:
dief de; m,v dieven iem die steelt: de gelegenheid maakt de ~ als de omstandigheden het stelen in de hand werken wordt iem al gauw een dief (ook toegepast op ander kwaad)
ste·len stal, h gestolen iets dat ve ander is wegnemen om het voor zichzelf te houden
Ik neem niets weg, ik kopiëer alleen. Conclusie: ik ben geen dief.
Geef nou maar gewoon toe dat je fout zit in plaats van eromheen te draaienquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Toch gedraag je jezelf als een crimineel. Je gebruikt iets van een ander waar jij geen recht op hebt.
Je hebt anders ook het recht (lees de dvd) niet gekocht om de software te kunnen gebruiken. Hoe mogen we dat noemen dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan:
dief de; m,v dieven iem die steelt: de gelegenheid maakt de ~ als de omstandigheden het stelen in de hand werken wordt iem al gauw een dief (ook toegepast op ander kwaad)
ste·len stal, h gestolen iets dat ve ander is wegnemen om het voor zichzelf te houden
Ik neem niets weg, ik kopiëer alleen. Conclusie: ik ben geen dief.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Toch gedraag je jezelf als een crimineel. Je gebruikt iets van een ander waar jij geen recht op hebt.
Nee hoor, jij gebruikt iets waar je niet voor hebt betaald. Dus waar je geen toestemming voor hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je fout zit in plaats van eromheen te draaien
Pardon? Wat krijg je dan? Niks.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dan krijg je, maar als het op internet staat, waarom mag ik het niet gebruiken?
Let maar op!
nu weet ik het zeker, jij snapt idd niksquote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Pardon? Wat krijg je dan? Niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |