Dat maakt geen bal uit toch? als mensen het blijven kopen dan blijft EA de games zo maken. Zodra de inkomsten drastisch dalen (zoals bij NFS) dan gaan ze daar meer energie in stoppen om de game weer aan de wensen van de doelgroep te laten voldoen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nouja, ik pak maar even een van de grootste lopende topics: http://forums.electronica(...)-fifa-pc-thread.html
Ik ben ook blij dat heel veel developers hun game blijven ondersteunen na het uitbrengen, alleen ik heb wel vaak het gevoel dat die mogelijkheid van het uitbrengen van patches ze als een excuus zien om het spel maar af te raffelen en zo snel mogelijk in de winkels te krijgen. Werkt het spel niet naar behoren of is er iets fundamenteels mis? Boeiend, dan wachten we gewoon op de eerste feedback van mensen en fixen het door middel van patch 1.1.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Patches had je vroeger niet op elke willekeurige console, en als je er in level 5 achter kwam dat je game een glitch had waardoor deze onuitspeelbaar was, had je botte pech, in dat opzicht vind ik het alleen maar toe te juichen dat developers er nu wel moeite voor nemen om na het uitkomen van een spel de functionaliteit te verbeteren.
Zie je zelf in hoe belachelijk dit klinkt? Ze verwaarlozen de zaak en na zoveel jaar merken ze dat de verkopen minder worden, waardoor ze er weer energie in gaan stoppen. En vervolgens begint alles weer van voor af aan. Dus ik moet maar op woorden van reviewers afgaan om te concluderen dat de opvolger beter is dan zijn voorganger en ik op de gok maar 50 euro moet uitgeven?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:32 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit toch? als mensen het blijven kopen dan blijft EA de games zo maken. Zodra de inkomsten drastisch dalen (zoals bij NFS) dan gaan ze daar meer energie in stoppen om de game weer aan de wensen van de doelgroep te laten voldoen.
Dus dan download je het maar? Je kan het ook NIET spelen hé? Je bent gewoon een dief.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef Saekerhett het volgende:
Ander voorbeeld:
Het is toch te schandalig voor woorden dat FIFA bijvoorbeeld jarenlang wordt uitgemelkt. Vooral de pc-versie die zo godsgruwelijk slecht is. Ze veranderen er jarenlang niks aan, updaten de transfers en vragen er weer gewoon 50 euro voor.
En dan komen ze aan met de smoes dat de huidige pc's het niet trekken wanneer het spel hetzelfde zou zijn als op de Xbox en PS3.
Ga toch weg EA, met je oplichterij.
Toch vind ik dat je op basis van een game niet kunt rechtvaardigen om dan gelijk alles maar te downloaden. Als je een game download en je vind het tof, dan moet je geen vrek zijn en gewoon naar de winkel gaan om dat ding te kopen. Er zijn namelijk zat games die echt de moeite waard zijn om aan te schaffen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zie je zelf in hoe belachelijk dit klinkt? Ze verwaarlozen de zaak en na zoveel jaar merken ze dat de verkopen minder worden, waardoor ze er weer energie in gaan stoppen. En vervolgens begint alles weer van voor af aan. Dus ik moet maar op woorden van reviewers afgaan om te concluderen dat de opvolger beter is dan zijn voorganger en op de gok maar 50 euro moet uitgeven?
Mag ik misschien zelf tot de conclusie komen dat het een boutspel is door hem te downloaden en niet te kopen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dus dan download je het maar? Je kan het ook NIET spelen hé? Je bent gewoon een dief.
Dat doe ik toch ook? Spellen die ik echt de moeite waard vind, liggen hier origineel. Helaas zijn er dat niet zo heel veel.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je op basis van een game niet kunt rechtvaardigen om dan gelijk alles maar te downloaden. Als je een game download en je vind het tof, dan moet je geen vrek zijn en gewoon naar de winkel gaan om dat ding te kopen. Er zijn namelijk zat games die echt de moeite waard zijn om aan te schaffen.
Dus jij moet spellen kopen op dag 1 voor het volle pond van de reviewers? Je kan natuurlijk ook gewoon een paar weken wachten met kopen en afwachten wat mensen zeggen die wel zo slim/dom zijn geweest om het spel voor het volle pond te halen. Topic valt op deze manier wel een beetje in herhalingquote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zie je zelf in hoe belachelijk dit klinkt? Ze verwaarlozen de zaak en na zoveel jaar merken ze dat de verkopen minder worden, waardoor ze er weer energie in gaan stoppen. En vervolgens begint alles weer van voor af aan. Dus ik moet maar op woorden van reviewers afgaan om te concluderen dat de opvolger beter is dan zijn voorganger en ik op de gok maar 50 euro moet uitgeven?
Je zegt zelf dat het al jaren kut is en je weet dat het dit jaar niet anders is. Hé waarom hebben ze anders een demo? Maar toch downloaden? Je bent een dief punt uit. Dat gezeik dat het origineel niet weg is moet ook eens ophouden. Je zorgt er voor dat een ontwikkelaar geen geld ontvangt. En moet je eens raden? Volgend jaar is het net zo kut, want iedereen download het toch maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf tot de conclusie komen dat het een boutspel is door hem te downloaden en niet te kopen?
Ik ben helemaal geen dief. Waar verwijder ik het origineel dan en waardoor lijdt de producent schade door mij?
Jij valt ook in herhaling. Moet ik nou elke keer mijn argumenten weer aanhalen die al lang en breed genoemd zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus jij moet spellen kopen op dag 1 voor het volle pond van de reviewers? Je kan natuurlijk ook gewoon een paar weken wachten met kopen en afwachten wat mensen zeggen die wel zo slim/dom zijn geweest om het spel voor het volle pond te halen. Topic valt op deze manier wel een beetje in herhaling
Fout. Ik had het sowieso niet gekocht, ook als illegaal downloaden niet mogelijk was. Waarom besef je dat niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
Je zorgt er voor dat een ontwikkelaar geen geld ontvangt.
Waarom download je het dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fout. Ik had het sowieso niet gekocht, ook als illegaal downloaden niet mogelijk was. Waarom besef je dat niet?
Wat is het nut dan van je topic?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fout. Ik had het sowieso niet gekocht, ook als illegaal downloaden niet mogelijk was. Waarom besef je dat niet?
Dat heb ik al 10x gezegd. Om zelf tot de conclusie te komen of een spel wel of niet goed is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom download je het dan?
Omdat dat hoogstwaarschijnlijk niet waar is. Als jij compleet geen spel kon kopiëren/downloaden, had je waarschijnlijk wel meer spellen gekocht.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar anders had je het toch niet gekocht, dus waarom download je het dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat heb ik al 10x gezegd. Om zelf tot de conclusie te komen of een spel wel of niet goed is.
Dat er mensen zijn die vinden dat illegaal downloaden hoe dan ook verkeerd is en niet zou mogen. Ik geef aan waarom ik het daar niet mee eens ben. Dit is een discussietopic daarover...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is het nut dan van je topic?
Je downloadt het volledige spel als er geen demo voorhanden is en je verwijderd deze als het niet bevalt en als het spel wel bevalt dan koop je het spel? Wat zit je jezelf dan te verdedigen?
Dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
Omdat dat hoogstwaarschijnlijk niet waar is. Als jij compleet geen spel kon kopiëren/downloaden, had je waarschijnlijk wel meer spellen gekocht.
Ik snap niet wat dat met het topic te maken heeft, maar mijn profielknop kun je gewoon aanklikken hoor...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Saekerhett hoe oud ben je?
Ik geef het op met jou. Ik val steeds weer in herhaling.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maar anders had je het toch niet gekocht, dus waarom download je het dan?
Games uitstellen vanwege evt minor bugs is desastreus en zorgt er alleen maar voor dat er uitgesteld word, user support is in dat opzicht een veel betere optie aangezien er dat voor zorgt dat een ontwikkelteam zich voornamelijk op de problemen richt die er spelen ipv dat ze een game anderhalf jaar uitstellen om hem daarna maar te cancelen omdat je door de concurrentie die wel jaarlijks een game uitbrengt je qua graphics/physics net zo erg achterloopt en niemand je game koopt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat heel veel developers hun game blijven ondersteunen na het uitbrengen, alleen ik heb wel vaak het gevoel dat die mogelijkheid van het uitbrengen van patches ze als een excuus zien om het spel maar af te raffelen en zo snel mogelijk in de winkels te krijgen. Werkt het spel niet naar behoren of is er iets fundamenteels mis? Boeiend, dan wachten we gewoon op de eerste feedback van mensen en fixen het door middel van patch 1.1.
De kwaliteitscontrole is hierdoor wel drastisch slechter geworden, juist omdat iedereen nu internet heeft en patches met 2 klikken te installeren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |