Met deze opmerking laat je in ieder geval zien dat dit beroep voor jou zelfs nog te hoog gegrepen isquote:Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef Dibble het volgende:
moest ie maar een ander vak kiezen sjeez

ja dat zegt de busschauffeurquote:Op woensdag 16 september 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
Die automobilist zouden ze zijn rijbewijs af moeten pakken. Gevaarlijke gek, stoppen op de snelweg en een buschauffeur mishandelen terwijl je hem zelf afsnijdt

Ja, want als buschauffeur hoort dat bij je takenpakket...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef Dibble het volgende:
moest ie maar een ander vak kiezen sjeez

Er zaten anderen in de bus die het verhaal niet tegenspreken dus ....quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef Deadre het volgende:
[..]
ja dat zegt de busschauffeuren nu de andere kant van het verhaal horen

Ja, je eigen, niet dan? Ik zal sterven as't niet waar is.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef MissDobermann1985 het volgende:
Het is echt niet te filmen, dat je tegenwoordig ook al moet liegen om je eigen vrij te pleiten, of niet dan?

Ah, de dader meldt zichquote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef MissDobermann1985 het volgende:
Daar is dus echt geen ene fuck van waar hè?!
Het is dus als volgt gegaan, en geloof me, ik zoek altijd alles tot op de bodem uit!
Woedend dat de automobilist was om deze idioterij, is hij naar het politiebureau in Joure gegaan met een tegen-aangifte van BEDREIGING!![]()
Het is echt niet te filmen, dat je tegenwoordig ook al moet liegen om je eigen vrij te pleiten, of niet dan?

quote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef MissDobermann1985 het volgende:
'Ik zou je de tanden uit de bek moeten rammen!' Waarop de automobilist de bovenkaak van zijn kunstgebit uit nam en toonde aan de buschauffeur met de woorden: 'Ga je gang!' De buschauffeur was hierop even stil.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |