abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 14:40:07 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_72802946
LEEUWARDEN - Een 33-jarige buschauffeur uit Swifterbant is dinsdagavond midden op de snelweg bij Joure mishandeld door een automobilist. Dat heeft de Friese politie woensdag bekendgemaakt.

Vlak na de rotonde sneed de automobilist de bus, die op weg was van Emmeloord naar Groningen. De buschauffeur gaf lichtsignalen af om de bestuurder daarop attent te maken. De automobilist stopte midden op de snelweg waardoor de bus een noodstop moest maken, tot hevige schrik van de passagiers.

Ondertussen was de automobilist uitgestapt. Hij trapte tegen de bus en maande de chauffeur naar buiten te komen. Bij het verlaten van de bus werd de chauffeur meerdere malen geschopt en geslagen en liep hij verwondingen aan armen en benen op.

Busmaatschappij Connexxion is volgens een woordvoerder ,,heel erg boos. Het is te gek voor woorden zulk wangedrag. We hopen dan ook dat de dader zo snel mogelijk gepakt wordt en een flinke straf krijgt.'' (ANP)

bron

Ligt het nou aan mij of hebben veel mensen een hekel aan busschauffeurs? Of zoeken de busschauffeurs de confrontatie ook op?
Schijt aan iedereen
pi_72803000
moest ie maar een ander vak kiezen sjeez
*Hosselcopter*
pi_72803190
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef Dibble het volgende:
Met deze opmerking laat je in ieder geval zien dat dit beroep voor jou zelfs nog te hoog gegrepen is

[ Bericht 0% gewijzigd door MarkyMarkx op 16-09-2009 16:35:00 ]
pi_72803196
Die automobilist zouden ze zijn rijbewijs af moeten pakken. Gevaarlijke gek, stoppen op de snelweg en een buschauffeur mishandelen terwijl je hem zelf afsnijdt
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 16 september 2009 @ 14:49:57 #5
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_72803228
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
Die automobilist zouden ze zijn rijbewijs af moeten pakken. Gevaarlijke gek, stoppen op de snelweg en een buschauffeur mishandelen terwijl je hem zelf afsnijdt
ja dat zegt de busschauffeur en nu de andere kant van het verhaal horen
Schijt aan iedereen
pi_72803267
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef Dibble het volgende:
Ja, want als buschauffeur hoort dat bij je takenpakket...
Sukkel.
pi_72803276
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef Deadre het volgende:

[..]

ja dat zegt de busschauffeur en nu de andere kant van het verhaal horen
Er zaten anderen in de bus die het verhaal niet tegenspreken dus ....
Jij denkt dat de buschauffeur de man op afstand dwong stil te staan op de snelweg?
Mr. Prolapse 2009
pi_72803295
he dibble heb jij wel een vak of je ben classeficeerder waar zijn jou normen en waarden kom ie thius is je vader in mekaar geslagen lacheeeeeeeeee
pi_72803573
Door midden op de weg te stoppen heeft die automobilist de bus, diens inzittenden en zichzelf willens en wetens in gevaar gebracht. Daar bovenop komt nog het mishandelen van de buschauffeur. Het is te hopen dat iemand het kenteken van die auto heeft genoteerd en dat deze idioot langere tijd zijn rijbewijs kwijtraakt, nog los van de straf voor het mishandelen.
pi_72854743
Daar is dus echt geen ene fuck van waar hè?!
Het is dus als volgt gegaan, en geloof me, ik zoek altijd alles tot op de bodem uit!

Gisteravond om 18.31 reed een automobilist op de rechterstrook van de voorsorteervlakken (richting Emmeloord, Lemmer), alvorens de grote rotonde op te rijden. Naast hem stond de 315 richting Groningen op het andere voorsorteervak (richting Heerenveen). Gezien de rotonde bij Joure altijd veel verkeersproblemen geeft voor het volk wat naar Heerenveen moet, besloot de automobilist de rechter voorsorteerstrook te gebruiken, om vervolgens overzichtelijk weer in te voegen op de linkerrijbaan van de grote rotonde. De Conexxion bus en de automobilist vertrokken tegelijkertijd, en daar een auto altijd nog sneller en wendbaarder is dan een auto was de automobilist al snel voor de bus, en na gezien te hebben dat er voldoende ruimte was voor de bus om door te rijden, deed hij de linkerknipperlicht uit, en voegde in op de linkerrijbaan naar Heerenveen. Daarop reageerde de buschauffeur nogal averechts. Lichtsignalen en bumperkleven waren het gevolg, ZONDER DUIDELIJKE AANLEIDING! Toen de automobilist er achter kwam dat de bus op een 2 tot 3 meter van de personenauto ging rijden, deed de automobilist de alarmlichten uit, om kennis te geven van het feit dat hij dit onverantwoord rijgedrag vond. Vervolgens nam de buschauffeur even afstand om daarna weer met maar liefst 1,5 m afstand te gaan bumperkleven!! De automobilist die zich begon te irriteren aan het onverantwoord rijgedrag, tikte langzaam, maar steeds meer de rem aan om de bus vervolgens staande te houden en de buschauffeur op z'n wangedrag aan te spreken. Daarbij wilde de automobilist netjes naar de raam aan de bestuurderskant van de bus lopen. Voordat de automobilist überhaupt de kans kreeg om dat de doen, stormde de withete buschauffeur uit de bus, en DUWDE vervolgens de automobilist tot 3 keer aan toe tegen de borst naar achteren! De automobilist heeft letterlijk gevraagd: 'Waar denk je verdomme dat je mee bezig bent? Je hebt een bus vol mensen die je in gevaar brengt!' De buschauffeur was echter niet voor rede vatbaar, de aanleiding is nog steeds niet bekend (misschien stress, door tijdschema's?)! Vervolgens zou de buschauffeur sowieso 2 bedreigingen geuit hebben richting de automobilist. Waarvan 1, ik citeer: 'Ik zou je de tanden uit de bek moeten rammen!' Waarop de automobilist de bovenkaak van zijn kunstgebit uit nam en toonde aan de buschauffeur met de woorden: 'Ga je gang!' De buschauffeur was hierop even stil. Daarop besloot de automobilist om z'n weg maar weer te vervolgen, daar de buschauffeur toch niet voor rede vatbaar was! Terwijl de automobilist weer wilde instappen, rende de buschauffeur hem nog achterna om vervolgens de 2e bedreiging te uiten met, ik citeer: 'Ik hoop dat je een boom tegenkomt!' Blijkt dus de volgende ochtend dat er door heel de media geroepen wordt dat de automobilist de buschauffeur zou hebben mishandeld!!! Ik was WOEDEND over dit onrecht! Ik snap best dat de mensen door de crisis bang zijn om hun werk te verliezen, maar ga dan NIET JE FOUTEN INDEKKEN, DOOR VUILE LEUGENS om je eigen hachje maar wat te redden!!! Woedend dat de automobilist was om deze idioterij, is hij naar het politiebureau in Joure gegaan met een tegen-aangifte van BEDREIGING!

Het is echt niet te filmen, dat je tegenwoordig ook al moet liegen om je eigen vrij te pleiten, of niet dan?
Rechtvaardig en eerlijk als ik ben, zoek ik letterlijk alles tot op de bodem uit!
pi_72855005
Waarom zeggen die getuigen in de bus dan iets anders?
Mr. Prolapse 2009
pi_72856265
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef MissDobermann1985 het volgende:

Het is echt niet te filmen, dat je tegenwoordig ook al moet liegen om je eigen vrij te pleiten, of niet dan?
Ja, je eigen, niet dan? Ik zal sterven as't niet waar is.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_72857176
quote:
Daar is dus echt geen ene fuck van waar hè?!
Het is dus als volgt gegaan, en geloof me, ik zoek altijd alles tot op de bodem uit!

Woedend dat de automobilist was om deze idioterij, is hij naar het politiebureau in Joure gegaan met een tegen-aangifte van BEDREIGING!

Ah, de dader meldt zich
pi_73012757
- waar komt dat grondig uitgezochte verhaal vandaan
- een buschauffeur is wel wat gewend en geeft niet zomaar licht signalen
- als er iemand tegen je bus staat te schoppen moet je ook niet uitstappen
pi_73013114
quote:

'Ik zou je de tanden uit de bek moeten rammen!' Waarop de automobilist de bovenkaak van zijn kunstgebit uit nam en toonde aan de buschauffeur met de woorden: 'Ga je gang!' De buschauffeur was hierop even stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')