quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
SPSS
Ook gehad met mijn opleiding. Nooit meer iets mee gedaan
Owjee, nu gaat Beauregard ageren tegen je "makkelijker als". Even bij voorbaat: dit wordt geen Hbo-Uni-discussiequote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verouderd kutprogramma man![]()
Kan 1000x makkelijker als via die oude meuk.
ALS.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verouderd kutprogramma man![]()
Kan 1000x makkelijker als via die oude meuk.
Inderdaad. En wat ben ik toch 'n over het paard getilde, betweterige, voorspelbare, pseudo-intellectuele, autistische klootviool.quote:
Maar wat is nou precies? een soort excel?quote:SPSS is zowel een computerprogramma als een bedrijf. Het programma SPSS (oorspronkelijk Statistical Package for the Social Sciences) wordt gebruikt voor statistische doeleinden in met name de sociale wetenschappen. Het bedrijf SPSS verkoopt het programma SPSS en andere software voor statistische analyses.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef Biels het volgende:
SPSS. Het is wel een prima programma, alleen blijf ik er toch een hekel aan hebben.
Ja. Je maakt bijvoorbeeld een enquete, en dan hang je gewoon een tekst aan A/B/C/D, zodat je makkelijk kan uitlezen wat er ingevuld is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies? een soort excel?
dus datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |