quote:Op woensdag 16 september 2009 13:45 schreef Maraca het volgende:
Wat zei die vrouw van de partij voor de dieren eigenlijk waardoor iedereen zo moest lachen?
OT: van Geel bakte er niet veel vanquote:Op woensdag 16 september 2009 13:41 schreef Igen het volgende:
[..]
"Iedereen moet de broek aantrekken" ipv. "Iedereen moet de broekriem aantrekken".
"We moeten de broek aantrekken." Ipv broekriem en daarvoor wat het stukje met billen bloot.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:45 schreef Maraca het volgende:
Wat zei die vrouw van de partij voor de dieren eigenlijk waardoor iedereen zo moest lachen?
Van Geel bakt er nooit iets aan. Hij staat er telkens puur en alleen om zich aan het script te houden, en zal daar zelden tot nooit van af wijken. Hij krijgt gewoon instructies mee dat hij zich gewoon aan datgene wat er in de coalitie is afgesproken, vast te houden, hoe moeilijk de kamer het hem ook maakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
OT: van Geel bakte er niet veel van
...inclusief importbruidjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef leetzors het volgende:
Ohja, terechte klacht overigens. Koningshuis zijn net van die niet werkende uitkeringstrekkers, ontvangen en ontvangen.
Nee, dat is dus niet normaal, we hebben de koningshuis nodig omdat iemand boven de partijen moet zijn, je hebt altijd een sluitsteen nodig zeg maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
Het koningshuis moet sowieso afgeschaft worden, maar aangezien dat toch niet zal gebeuren, is het allerminste wat je in een normaal land zou mogen verwachten, is dat voor hen de zelfde rechten en plichten etc zouden gelden als voor de rest van NL.
Niet werkend?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef leetzors het volgende:
Ohja, terechte klacht overigens. Koningshuis zijn net van die niet werkende uitkeringstrekkers, ontvangen en ontvangen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Niet werkend?
Jij werkt per jaar niet zo veel als een Beatrix, Willem-Alexander of Maxima per kwartaal.
Per persoon bedoel ik dan, hè.
Ik ben absoluut niet van mening dat we het koningshuis nodig hebben. Zie ook weinig/geen toegevoegde waarde, alhoewel dat ook komt door de invulling ervan door die figuren zelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet normaal, we hebben de koningshuis nodig omdat iemand boven de partijen moet zijn, je hebt altijd een sluitsteen nodig zeg maar.
We hebben ze zelf een bijzondere positie gegeven omdat dat nodig is voor het land, dan moet je vervolgens niet gaan klagen dat ze een bijzondere positie hebben.
Hoezo? We kunnen prima het huidige politieke systeem houden. Jij doet nu net alsof we meteen moeten overstappen op een belachelijk duur Amerikaans systeem ofzo, zodra we het koningshuis dumpen. Dat is absolute onzin.quote:Ja, we kunnen ook zonder koningshuis, maar als je denkt dat een president en bijbehorende verkiezingen enzo gratis zijn dan vergis je je danig.
Veel van de dingen die zij doen, zie jij niet, wat niet wil zeggen dat ze geen functie hebben. Dank zij hen is er wbt internationale handel een stuk meer mogelijk. Zij bereiken meer dan JP en consorten kunnen bereiken.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet van mening dat we het koningshuis nodig hebben. Zie ook weinig/geen toegevoegde waarde, alhoewel dat ook komt door de invulling ervan door die figuren zelf.
[..]
Hoezo? We kunnen prima het huidige politieke systeem houden. Jij doet nu net alsof we meteen moeten overstappen op een belachelijk duur Amerikaans systeem ofzo, zodra we het koningshuis dumpen. Dat is absolute onzin.
De koningin zit heus niet de hele dag uit haar neus te eten. Dus wie moet haar taken overnemen als je het koningshuis afschaft?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen prima het huidige politieke systeem houden. Jij doet nu net alsof we meteen moeten overstappen op een belachelijk duur Amerikaans systeem ofzo, zodra we het koningshuis dumpen. Dat is absolute onzin.
En dat zeg je over zo'n beetje het enige koningshuis ter wereld waarvan de leden hoogopgeleid zijn, hoge functies bekleden BUITEN hun afkomst om en aangetoond miljarden opbrenegn door hun afkomst en status schaamteloos in te zetten ten bate van het land dat ze vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet van mening dat we het koningshuis nodig hebben. Zie ook weinig/geen toegevoegde waarde, alhoewel dat ook komt door de invulling ervan door die figuren zelf.
Elk volk heeft een leider/hooggeplaatst figuur nodig waar men tegenop kijkt, dat is altijd al zo geweest. Onze koningin is een statige hoogwaardigheidsbekleder zonder daadwerkelijke macht naar het volk toe, maar die op een briljante wijze het saamhorigheidsgevoel bij veel Nederlanders versterkt.quote:Hoezo? We kunnen prima het huidige politieke systeem houden. Jij doet nu net alsof we meteen moeten overstappen op een belachelijk duur Amerikaans systeem ofzo, zodra we het koningshuis dumpen. Dat is absolute onzin.
Hou maar op, die beroeps Oranje-hater wil echt niet aannemen dat de koningin in principe de hoogste ambassadeur van ons land is, compleet met bijbehorende taken en resultaten.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:59 schreef Igen het volgende:
[..]
De koningin zit heus niet de hele dag uit haar neus te eten. Dus wie moet haar taken overnemen als je het koningshuis afschaft?
Goed ik ben de beroerdste niet, dat wil ik wel doen voor de helft van haar salaris.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:59 schreef Igen het volgende:
De koningin zit heus niet de hele dag uit haar neus te eten. Dus wie moet haar taken overnemen als je het koningshuis afschaft?
Dus al die andere landen zonder koningshuis die doen het nu waardeloos omdat ze geen koningshuis hebben!?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Veel van de dingen die zij doen, zie jij niet, wat niet wil zeggen dat ze geen functie hebben. Dank zij hen is er wbt internationale handel een stuk meer mogelijk. Zij bereiken meer dan JP en consorten kunnen bereiken.
Verder heeft een koninkrijk internationaal gezien meer status dan een republiek. Het is iets heel anders wanneer een vorst een bezoek brengt ipv een president.
"Ja, maar JIj hebt geen 'blauw bloed', dus dan ben je bij voorbaat al ongeschikt en minderwaardig..."quote:Op woensdag 16 september 2009 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Goed ik ben de beroerdste niet, dat wil ik wel doen voor de helft van haar salaris.
Leg eens uit hoe het in Azie werkt dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Ja, maar JIj hebt geen 'blauw bloed', dus dan ben je bij voorbaat al ongeschikt en minderwaardig..."
(!)
Nou bewijs je direct het punt: een alternatief kost ook geld. Misschien minder geld, maar toch.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Goed ik ben de beroerdste niet, dat wil ik wel doen voor de helft van haar salaris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |