Ik kan het zien als ik die persoon op heterdaad betrap. Achteraf is er helaas niets terug te halen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:00 schreef sander-3 het volgende:
Fantastisch, er is weer iemand geweest die de map heeft onder laten lopen.
Kun je niet zien wie dat gedaan heeft Bart? Zodat je diegene kunt blocken ofzo?
Want?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef vanOekelen het volgende:
Bart: zou de volgende keer óf het kopen van aandelen óf het geven van geld aan andere bedrijven uitgezet kunnen worden (bij voorkeur de eerste)?
Als ik het uitzet niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Zo is geld verdienen wel héél erg makkelijk.
Mja, nu heb je na iets meer dan 6 jaar een onbeperkte geldhoeveelheid ter beschikking als je twee bedrijven bestuurt.quote:
Was vol, maar nu niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Pollewoppie het volgende:
waarom kan ik niet meer starten en gisteren wel? is hij vol of wa?
Dan moet je helemaal geen pre-signal gebruiken, maar enkel een PBS-seinquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:21 schreef BlackRebel het volgende:
Misschien een domme vraag, (ben een soort van openttd-noob) maar is het mogelijk om een pre-entry signal met een path signal te combineren?
Bij een station met meerdere sporen staan treinen steeds te wachten zodra een andere trein een station binnenrijdt, terwijl deze net zo goed ook al het station kan binnenrijden over een ander spoor, zonder dat ze elkaar storen. Duidelijk wat ik bedoel?
Screen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Zero2Nine het volgende:
De momentum preserving loopgeniale constructie. (servergame @Cadingstone) Heleeas idd wat weinig doorstroom (kolentreinen staan nagenoeg vast) maar leuk idee.
Op de openttdcoopwiki staan nog meer leuke ontwerpen. De momentum conserving loop werkt overigens veel beter met kleine treinen, de treinlengte waar hij op de server wordt gebruikt is eigenlijk te lang...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Zero2Nine het volgende:
De momentum preserving loopgeniale constructie. (servergame @Cadingstone) Heleeas idd wat weinig doorstroom (kolentreinen staan nagenoeg vast) maar leuk idee.
Zoiets heb ik ook wel eens gemaakt. Alleen dan veel groter, om te zorgen dat er geen file kwam op mijn main line.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Op de openttdcoopwiki staan nog meer leuke ontwerpen. De momentum preserving loop werkt overigens veel beter met kleine treinen, de treinlengte waar hij op de server wordt gebruikt is eigenlijk te lang...
Watte???quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef vanOekelen het volgende:
Met een treinlengte die even groot is als die in het plaatje zorgt elke vergroting van de loop alleen maar voor een kleiner wordende throughput.
De grootte van de loop schaalt een op een met de treinlengte (en het benodigde oppervlakte derhalve met het kwadraat van de lengte).
Het doel van de momentum preserving loop is dat de wachtende trein niet vanuit stilstand de mainline op komt maar op topsnelheid rondjes draait totdat de mainline vrij is en ook met topsnelheid kan invoegen om het verkeer op de mainline niet op te houden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Watte???![]()
Nee, maar ik deed het gewoon zo dat er een stuk of 5 treinen op pasten, en dat ik dan 2 ringen maakte ofzo.. zodat als er een file dreigde te ontstaan, dat ze daar konden wachten, in plaats van op de main line.
Dus het doel van mijn 'cirkel' zal wel anders geweest zijn dan van dat ding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |