Wacht maar tot de film!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
Jullie worden nog beroemd
Goed he, dat ik mijn snor zo heb weten te drukken
Hell noquote:Op woensdag 16 september 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Wacht maar tot de film!
EliesjeB in de hoofdrol!
ElisaB.uncensored.XXX.DVDripquote:Op woensdag 16 september 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Waarom denk je dat ik zo diep in de buidel getast heb. Waarom denk je dat film-mans steeds naar me knipoogde
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB.uncensored.XXX.DVDrip
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:
Greessie; voor jou: kwizzz over GA
http://www.movieminutes.com/marathon
Wij hebben ze allebei allemaal goed, duh. En ze hebben "Bailay" verkeerd gespeldquote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks! En done!
Ze zeggen alleen niet hoeveel vragen je goed had
Dit is dan weer wel leuk:quote:Op woensdag 16 september 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je soms ook weleens dat je een cover ziet van een goed nummer totaal verkracht word:
Tuurlijk hebben jullie ze allemaal goedquote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:Thanks! En done!
Ze zeggen alleen niet hoeveel vragen je goed had
Je arm staat er ook opquote:Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuk verhaal op de site!![]()
en leuke foto's
Ik zag het jaquote:
Ieuw?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
hoi, ik heb je sms gehad ing, maar ik zat bij de hap. Baloe heeft een hond gebeten, en toen die niet wilde loslaten heb ik zn bek opengebrokken en mn hand erin gestopt. Gevolg, wond + geen gevoel meer in de duim en ik kan hem niet buigen.
Dus ik was er ff niet.
Ik ga het nu lezen.
/kort verhaal
Ohjee.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
hoi, ik heb je sms gehad ing, maar ik zat bij de hap. Baloe heeft een hond gebeten, en toen die niet wilde loslaten heb ik zn bek opengebrokken en mn hand erin gestopt. Gevolg, wond + geen gevoel meer in de duim en ik kan hem niet buigen.
Dus ik was er ff niet.
Ik ga het nu lezen.
/kort verhaal
Is ie niet tofquote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef bigbird het volgende:
ElisaB hij heeft een icoontje gefikst voor je!
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ie niet tof
Ik ben blij! Rocky
Oh, wat mooi.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/(...)l.php?verhaal_id=201
quote:
De roos wisselt af met Rocky!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie rocky niet![]()
Nog steeds de roos
Oh ja, ik was te ongeduldig!quote:
Ik zie het ook al helemaal voor me.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was te ongeduldig!
Net kreeg ik hier zo'n hendig sjieke UPC ding (had er al eentje maar dan zonder recorder), dus ik dat ding uitpakken en neerzetten, ouwe weer in een andere doos om terug te sturen enzo.
De hele tijd gadegeslagen door 2 poezen die de hele tijd ruzie maken wie nu in welke doos mag zitten![]()
Heeft ze waarschijnlijk gauw genoeg door hoor. En anders kun je eerst nog de deur eruit halen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me.
Trouwens, tot nu toe had ik nog niet de deksel op de kattenbak staan. Die heb ik er net maar wel opgezet (elke keer dat zie dat ding omgroef kwam er zo'n weëe lucht voorbij.) en heb ook geprobeerd uit te leggen hoe dat klapdeurtje werkt. Zou dat dat goed gaan? Of mag ik alvast aan Ll vragen of ik z'n dweil mag lenen?
De deur van de kattenbak dan he??quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft ze waarschijnlijk gauw genoeg door hoor. En anders kun je eerst nog de deur eruit halen.
Maar jij sopt niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me.
Trouwens, tot nu toe had ik nog niet de deksel op de kattenbak staan. Die heb ik er net maar wel opgezet (elke keer dat zie dat ding omgroef kwam er zo'n weëe lucht voorbij.) en heb ook geprobeerd uit te leggen hoe dat klapdeurtje werkt. Zou dat dat goed gaan? Of mag ik alvast aan Ll vragen of ik z'n dweil mag lenen?
Ik mag dan wel blond zijn, maar..... maar......quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De deur van de kattenbak dan he??
(Ja ik denk ik zeg het toch even voor de zekerheid)
Geloof me, als ze naast de bak gaat zitten sopt het ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij sopt niet.
Mijn dweil werkt alleen bij soppende dingen
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De deur van de kattenbak dan he??
(Ja ik denk ik zeg het toch even voor de zekerheid)
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag dan wel blond zijn, maar..... maar......
* Deur terugzet.
[..]
Geloof me, als ze naast de bak gaat zitten sopt het ook.
Ik wou dat ie netjes naar de WC kon, en vervolgens door trekken.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dat lijkt me echt naar aan meerdere katten, de kattenbak(ken)
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wou dat ie netjes naar de WC kon, en vervolgens door trekken.
Maar het is altijd nog beter als bij een hond. Dan moet je door weer en wind mee de straat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |