Mja, mijn baas zegt wel elke keer dat ie ff normaal moet doen en dan gaat het een poosje redelijk, maar tis gewoon een sick fuck die vent. En ik ben wel wat gewend en ik kan het ook wel hebben maar gewoon niet altijd even goed zeg maar, soms trek je t net ff echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Billy met het.
En oh-oh, vervelend zeg die cliënt.Ik weet nu waar je werkt, kun je ze niet zomaar weigeren inderdaad. Al zou een echt goede baas dat eigenlijk wel moeten doen.
Psychiatrische inrichting?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Uhm tja als je wist waar ik werkte dan snapte je m wel denk ik
quote:
Jeeezzz, tis wel een lefpoes, he!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
G'dag dames, er zat er hier net eentje heel tactisch te vissen naar mijn gebakken ei. Gelukkig heeft ze niet het lef om op tafel te springen.
Verder alles oke?
Dan zou ik zo'n elastiekje halen als Qwea zaterdag had, deze dingen zijn niet geweldig voor je haar zeg maar. Net zoals elastiekjes met van die ijzeren dingen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Waar haal je van die kleine elastiekjes?
Ik ga niet zulke staartjes maken, maar ik wil nog wel eens een vlechtje maken van het haar dat anders schuin in mijn ogen komt maar dan zijn de elastiekjes altijd zo groot en dan staat het stom
Er zijn heel kleine rubberen. Dan sla ik zo'n heel erg erg erg erg dun vlechtje (al dan niet met nephaar) om en wikkel daar het elastiekje om zodat het een stompje is, en geen kwastjequote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ah, dat bestaat dus zo klein? Het moet eigenlijk helemaal niet opvallen dat er iets onderin het vlechtje zit zeg maar!
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ah, dat bestaat dus zo klein? Het moet eigenlijk helemaal niet opvallen dat er iets onderin het vlechtje zit zeg maar!
Oke, dan ligt het waarschijnlijk aan de drogist hier in dat minidurpquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.
Die heb je bij de meeste da's en supermarkten wel.
ik heb nu die jij postquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.
Die heb je bij de meeste da's en supermarkten wel.
Volgens mij heb ik die trouwens nog wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
En als je toch die plastic krengen wil, dan kun je ook van die zwarte paardenelastieken halen. Die lijken me dan nog ietjses beter.
Nou daar had ik dus ook al aan gedacht!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
En als je toch die plastic krengen wil, dan kun je ook van die zwarte paardenelastieken halen. Die lijken me dan nog ietjses beter.
MAar dunner toch? Want die dunnere had ik vroeger zelf ookquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar had ik dus ook al aan gedacht!Daar stikte ik vroeger van (eigen paard) om de manen in te vlechten, maar die heb ik nu natuurlijk niet meer en ik weet geen ruitersportzaak in de buurt!
Die weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is je adres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |