Het klonk alsof je ze helemaal niet meer wilde uploaden dan, als ik er vanmidag toch niet was.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh naja je vroeg een foto, ik maak speciaal voor u foto's, maar als je dr vanmiddag toch niet bent hoef ik ze niet zometeen al te uppen , kan ik dat doen als ik wel zin heb toch?
*houdt vlammetje bij scherm*quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 15:25 schreef Greys het volgende:
Nou MB, je had niets teveel gezegd. We lijken wel een stel retards bij elkaar op die foto's!![]()
Alleen die laatste is dan nog wel te doen, de rest moeten we ritueel verbranden.
* Loveless85 doet heel lief tegen oh-ohquote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:En dan ben ik al niet op mijn best vandaag en dan gaat die stomme stalkende kutklant ( die van die bloemen die inmiddels elke dag huwelijksaanzoeken doet en liedjes en gedichten schrijft ) ook nog weer bellen.
"Je weet dat ik van je hou he?"
"Ooit komt er een dag dat je wel met me wil trouwen!"
"Als je ooit trammelant hebt ergens bel je me maar en dan vermoord ik ze allemaal !"
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
* Loveless85 doet heel lief tegen oh-oh
Dat komt nog welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
G'dag dames, er zat er hier net eentje heel tactisch te vissen naar mijn gebakken ei. Gelukkig heeft ze niet het lef om op tafel te springen.
Verder alles oke?
Ga es werken ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kut-OP
Kut-topic
Kut-glitters
Kut-paars
Kut-hara
En wat voor eentjequote:
Wacht maar....als je een week verder bent bakt ze zelf een ei als ze zin heeftquote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
G'dag dames, er zat er hier net eentje heel tactisch te vissen naar mijn gebakken ei. Gelukkig heeft ze niet het lef om op tafel te springen.
Verder alles oke?
Kijk, dat mogen ze van mij ook wel doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Nonneke het volgende:
wacht maar![]()
een van de katten hier is ooit eens met een runderlap thuis gekomensorry buurvrouw !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |