Oh ja, dat was Barcelona en Valencia via Toulouse, niet Nicequote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Thetallguy het volgende:
Nee vanaf AMS
Denk trouwens niet dat de route over Toulouse heen voert..

Welke Tivoli was je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:04 schreef k_man het volgende:
Emiliana Torrini.![]()
En wat is dat podium van Tivoli klein! Met een drumkit staat het al half vol.
Emiliana: "It's so nice that we're playing in such a big place tonight... it's a bit like playing in my living room."

Schattig is zij. Vorig jaar een keer geweest in ik meen Paradiso, was erg leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:04 schreef k_man het volgende:
Emiliana Torrini.![]()
En wat is dat podium van Tivoli klein! Met een drumkit staat het al half vol.
Emiliana: "It's so nice that we're playing in such a big place tonight... it's a bit like playing in my living room."

Daar had ik helemaal niks van meegekregen... ik snap niet helemaal dat die vent "opschepte" (aldus een van die artikelen) over zo'n verleden. Niet echt een "ich habe es nicht gewusst" houding.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Piloot Transavia gearresteerd om dodenvluchten

Waarom niet bellen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef nelisb het volgende:
Ja dacht ik al. Ik ga vanmiddag een brief opstellen en dan om antwoord vragen. Nadat ik hun reactie heb ontvangen zal ik hem wel of niet annuleren.

Ah, heerlijk, lang leve de bureaucratie!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
done. Kan u niet helpen. Moet brief sturen.

quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef Fogel het volgende:
Heerlijk! Heb je nog een aanbieding kunnen vinden voor me?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |