Voor een jas valt dat toch nog best mee?quote:
En dat is belangrijker voor je dan dat je over 11 maanden 10 jaar op fok zit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:18 schreef k_man het volgende:
Een HTL kwartet verspreid over meer dan 30 uur. Dat moet een record zijn.
Ik kende Desigual ook niet tot ik het hier las. En zowaar kwam ik het deze week tegen bij V&D. Ze hebben ook herenkleding, minder chaotisch en kleurrijk dan de dameskleding. Iets minder maar...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor een jas valt dat toch nog best mee?
Ik ken dat hele merk trouwens niet, maar ze maken waarschijnlijk alleen dameskleding?
Het geldt voor tijdreizen, staat in het berichtje. Dus alleen prof. Barabas heeft er iets aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef Fogel het volgende:
Er is maar 1 hersencel verantwoordelijk voor de lichamelijke tijdsklok? Tijd om doelgericht alchol te gaan drinken om die af te schieten dan maar
Ben je van plan om een bod te doen op het yacht van Hermes?quote:
V&D...quote:
Dan liever de Bijenkorf. Het blijft vreemd dat ze binnenhetzelfde concern twee prima winkelketens hebben (Bijenkorf, Hema) en één keten van winkels waar je depressief genoeg wordt om je van het dak te willen storten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Lemans24 het volgende:
V&D...
Tsja, het is ook niet mijn idee van een gezellige winkel, maar het blijft makkelijk, alles onder 1 dak.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef Fogel het volgende:
Ben je van plan om een bod te doen op het yacht van Hermes?
Smaken verschillen, want de Bijenkorf heb ik een godsgruwelijke hekel aan, met hun kouwe kak imago. Dat terwijl ik de V&D gewoon 'niet zo gezellig' vind. De HEMA is een mooi concept, maar daar kom ik liever ook niet vaker dan nodig is... Het is net een fabriekshal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan liever de Bijenkorf. Het blijft vreemd dat ze binnenhetzelfde concern twee prima winkelketens hebben (Bijenkorf, Hema) en één keten van winkels waar je depressief genoeg wordt om je van het dak te willen storten.
In ieder geval is de registratie in Cheboksari tegenwoordig binnen een dag gepiept. Op dat gebied heb ik alles meegemaakt van 10 minuten tot 10 dagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:04 schreef flipsen het volgende:
En ik maar denken dat Argentijnen vervelend zijn met papierwerk, post etc... Suerte Ivo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |