Ben net even sauzijzen broodjes wezen brengen naar de bevriende aannemers

Ze hebben mijn ramen vervangen, en zijn nu bezig met een kast om mijn cv-ketel heen. Ik was zoooo bang dat dat van die simpele goedkope witte planken zouden worden, maar ze pakken het echt tof aan!!! Ze hadden aan mijn vader gevraagd wat voor deur erin moest, toen heeft hij gezegd "kijk maar" en vandaag vertelden ze aan mij dat ze bui al voelde hangen, dus hebben ze speciaal een oud paneeldeurtje op de kop getikt bij een oude bouwmaterialen handelaar... Ik ben zo blij met de mensen om me heen! Ze denken zo heerlijk mee! (Scheelt denk ik ook omdat ze het huis allemaal zo prachtig vinden, doen ze extra hun best)
Allereerst de ramen voor én na.
Voor:
![]()
Na, er valt weer wat te zien buiten!
![]()
~
And goodbye old one's!
![]()
Ze hebben de greepjes overgezet van de oude ramen

Ik hoef ook helemaal niks te zeggen, ze doen het vanzelf haha! Ze gaan nu wel wat zwaar, maar dat komt omdat ik persé het oude systeem wilde houden (touwtjes met lood eraan) en met nieuw hout, en dubbel glas, word het geheeltje dan wel zwaarder, maar ze blijven wel hangen als je ze open zet! En hey, laten we de charme er ook inhouden!
CV-ketel kast in wording..
![]()
En het geweldige deurtje!!!
Oja, kom er eens kijjjjjken!
![]()
Wat ik achter de platen rond de schuifdeuren van de inbouwkasten vind!
![]()
Volledig rondom de panelen! Yeeeeaaah
Oooh ik ben zo blij als een kind!
Stukadoors zijn toch nog niet begonnen, ze willen liever in 1 keer doorgaan (logisch) en wij zijn nog niet helemaal klaar..