Tzijn klanten domeinen... En het zijn niet de allergoedkoopste hosts.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:47 schreef Lastpost het volgende:
Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Webapplicatieontwikkeling jaquote:
quote:
Toevallig van de week m`n domeinen daar opgezegd. Veul te deur, 19 euro voor een domeinnaamquote:
Voor enkel de domeinnaam?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toevallig van de week m`n domeinen daar opgezegd. Veul te deur, 19 euro voor een domeinnaam
Bij Transip is het maar 5 eurie.
Idem, en alleen een domeinnaam bij mijndomein kost 9 euro er jaar, niet 19. Ze bestaan idd nog ene paar euro goedkoper, maar achquote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Voor enkel de domeinnaam?
Ik betaal bij mijndomein voor hosting 29,- / jaar. MySQL/ PHP, 2Gig ruimte als ik me niet vergis, ongelimiteerd aantal e-mailadressen...
Ja, maar dan kun je het domein alleen parkeren, er verder niks mee doen...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Voor enkel de domeinnaam?
Ik betaal bij mijndomein voor hosting 29,- / jaar. MySQL/ PHP, 2Gig ruimte als ik me niet vergis, ongelimiteerd aantal e-mailadressen...
Onbeperkte dataoverdracht kan niet, want dan zouden ze een onbeperkte upsnelheid moeten hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef Rasher het volgende:
Bluehost
60 euro per jaar, onbeperkt ruimte en brandbreedte, inclusief domein.
Same, ideaalquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb tegenwoordig een eigen server in een datacenter, kan ik werkelijk alles op installeren.
En dat will zeggen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Onbeperkte dataoverdracht kan niet, want dan zouden ze een onbeperkte upsnelheid moeten hebben
Precies, volledige controle. Bij veel "hostingbedrijven" mag je al blij zijn dat de shit meestal werkt, en dan hebben we het nog niet over het vertrouwen in de beveiliging gehad... o.a. of die hostingjosti z'n updates weleens installeert en geen gaten in de configuratie heeft zitten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb tegenwoordig een eigen server in een datacenter, kan ik werkelijk alles op installeren.
Ja erg handig voor de gemiddelde hobbyist met 10 bezoekers per week op zijn sitequote:Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef Henno het volgende:
[..]
Precies, volledige controle. Bij veel "hostingbedrijven" mag je al blij zijn dat de shit meestal werkt, en dan hebben we het nog niet over het vertrouwen in de beveiliging gehad... o.a. of die hostingjosti z'n updates weleens installeert en geen gaten in de configuratie heeft zitten.
Dedicated server of een eigen server colocaten is dan een stuk beter.
Jawel, je kan hem doorverwijzen naar je eigen serverquote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je het domein alleen parkeren, er verder niks mee doen...
Ach, werd gewoon een beetje gek van hun. Nu maar alles ondergebracht bij transip, nog goedkoper.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Jawel, je kan hem doorverwijzen naar je eigen serverEn voor die 30 euro per jaar kan je alles.
Mag hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, werd gewoon een beetje gek van hun. Nu maar alles ondergebracht bij transip, nog goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |