gelukkig ben ik nog op andere manieren nuttig voor de maatschappijquote:Op donderdag 17 september 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Net als oude panden, die worden niet meer verhuurd, die laten ze gewoon rustig door de natuur verwoest worden![]()
Dat krijg je terug van een rooitje jahquote:Op donderdag 17 september 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n uurtje met jou? 5 cent?
Je doet net alsof je belangrijk bentquote:Op donderdag 17 september 2009 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
Zo vergadering 1 zit er op, op naar nummer 2!
250 met jou is een koopjequote:Op donderdag 17 september 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
250 per uur is goedkoop dan?
Okay er zijn duurdere, maar op de wallen heb je aan 50 genoeg
Godverdomme nijns, nou proest ik mn koffie uitquote:Op donderdag 17 september 2009 09:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nog op andere manieren nuttig voor de maatschappijals jij geen hoeren-praktijken er op na zou houden, kon de regering je alleen nog maar verhuren als foster parents kind om nog ìets aan je te verdienen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
250 met jou is een koopje![]()
50 euro was achter centraal station
hahahaquote:Op donderdag 17 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat krijg je terug van een rooitje jah
[..]
Je doet net alsof je belangrijk bent
Vergaderingen
Ik moest altijd opletten, moest de notulen maken
Maar nu niet meer
Oh en de zoon van de baas is vandaag begonnen
nieuwe boytoy in tha house
volgens mij kan je voor 50 euro echt wel terecht op de wallenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
250 met jou is een koopje![]()
50 euro was achter centraal station
ach, het is allemaal liefdequote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme nijns, nou proest ik mn koffie uit
Dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
volgens mij kan je voor 50 euro echt wel terecht op de wallen
NOG nietquote:
Zeker weten, ik heb de rondleiding gehadquote:[..]
volgens mij kan je voor 50 euro echt wel terecht op de wallen
quote:[..]
ach, het is allemaal liefde
ik ook niet maar ik denk van welquote:
ik wacht afquote:
dan had ik al 100 euroquote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
mijn god, als je toch geld had gekregen voor iedere keer dat je seks hebt gehadal was het maar 50 euro
(niet dat ik dat zou willen, maar toch..)
100 euro is al een goed begin en allebei de keren meteen raak schieten is ook knapquote:Op donderdag 17 september 2009 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan had ik al 100 euro![]()
ik kan moeilijk beweren dat ik maagd ben met 2 kinderen
kon ik toch nog iets goedquote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
100 euro is al een goed begin en allebei de keren meteen raak schieten is ook knap
en ik dacht nogwel dat iedereen onder de indruk was van mijquote:Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie, nou moet ik ff doorwerken
Mn baas heeft een bedrijf in duitsland overgekocht, maar de administratie wordt blijkbaar mijn kindjequote:Op donderdag 17 september 2009 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik dacht nogwel dat iedereen onder de indruk was van mij
haha! lekker toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn baas heeft een bedrijf in duitsland overgekocht, maar de administratie wordt blijkbaar mijn kindje
Komen ineens 20 inkooporders binnen die ik moet bevestigen
True, tis werkquote:
ik mis je alquote:Op donderdag 17 september 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, tis werk
Maar dan kan ik minder fokken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |