Dr staat er eentje in m'n fobo. De rest wil ik nooit meer zienquote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Flauw, waar blijven je foto's van euh,... ZC ofzoiets?
Misschienquote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook niet voor mij alleen?
Maar wel met Grolschquote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dr staat er eentje in m'n fobo. De rest wil ik nooit meer zien
Potverdeurie en dat is me toch een fotoquote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dr staat er eentje in m'n fobo. De rest wil ik nooit meer zien
Zwarte Cross word gesponsord door Grolsch... iets anders drink ik ook eigenlijk niet aan bierquote:
Yeahquote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwarte Cross word gesponsord door Grolsch... iets anders drink ik ook eigenlijk niet aan bierJa, Hertog Jan.
En die foto... t is een slechte, maar ik zei dat ik een foto zou posten na de cross en dat heb ik gedaan he
Ja.. hij is erg. Maar niemand kan na 2 dagen feesten er schoon en fris uitzien zonder een douchequote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Potverdeurie en dat is me toch een foto
Dat kan ik toch nooitquote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan mag jij het ook weer fiksen
bij de tijd blijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest net verplicht de nieuwste MSN installeren
Niks bij de tijd blijven, Microsoft moet eens kappen met dat msn geouwehoer, laat me zelf bepalen met welke versie ik wil werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |