Nee duh dat is ook een groter land heaquote:Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef Kerol het volgende:
Wat heb je het erg joh.
In Afrika wordt nooit wat op tijd bezorgd.
Dagelijks!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit soort Topics komen ook wekelijks terug.
Omdat die busjes elke dag een vaste route rijden en ik elke ochtend die busjes door de straat zie komen maar als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Biancavia het volgende:
Hoe weet je nou of het 's ochtends komt?
Het kan wel pas om 17 uur komen!
KLACHT TERECHT!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Remsjo het volgende:
En nu weer over tot de orde van de dag.
Ik zit nu al vanaf vanmorgen 09:00 braaf achter de pc in de woonkamer te wachten tot dat het busje van TNT de straat in komt gereden en om vervolgens te stoppen voor het huis om een pakketje '' wat ik vanochtend verwacht '' af komt leveren. Daarnet is het busje met plankgas voorbij gereden maar stoppen hoo maar terwijl ik gisterenmiddag toch echt een verzendmailtje kreeg dat de bestelling verzonden wordt en hem vanochtend kan verwachten. Ik moet heel erg naar de wc maar dan zul je net zien dat het busje voor de deur stopt en de beste man aanbelt terwijl ik net de Donald Duck opensla
Klacht: Niet weg kunnen dankzij TNT
Landquote:Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee duh dat is ook een groter land hea
Gat in de markt. Want ik denk dat heel veel mensen dat willen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef RacerDKB het volgende:
Herkenbaar inderdaad.
Kon je maar direct naar postkantoren laten versturen, ik haal liever 5 minuten mijn pakketje op dan dat ik uren moet wachten tot het er is.
Het bestaat wel al, van DHL, maar die DHL Servicepunten zitten op zulke kankerlocaties.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gat in de markt. Want ik denk dat heel veel mensen dat willen.
Bij ons is het de locale videoland, erg handig tot 20:30 geopend.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het bestaat wel al, van DHL, maar die DHL Servicepunten zitten op zulke kankerlocaties.
Postkantoren zie je elke 5 minuten, maar die DHL punten zijn altijd in rare winkeltjes waar niemand komt.
tvp voor ik heb het verkeerde product gekregen updatequote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Remsjo het volgende:
Yeah, hij is net geweest en heeft t pakketje afgeleverdNu maar hopen dat ik dit keer wel de juiste bstelling heb!
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tvp voor ik heb het verkeerde product gekregen update
wtf bestel je dan voor niche stuffquote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar er zit godsakker weer niet het juiste artikel in de doos. Kan ik hem WEER terug sturen, WEER wachten tot hun het verkeerde artikel ontvangen hebben en kan ik WEER wachten tot dat ze het goede opsturen en ik hem ontvang. Die kerel van TNT ziet mij dadelijk nog vaker dan z,n eigen vrouw
Afrika een land? failquote:Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee duh dat is ook een groter land hea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |