Als je er geen recht op hebt, moet je het gewoon terugstorten. Is wel zo netjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:47 schreef maffemaniak het volgende:
Ja maar ik heb er in feite geen recht op natuurlijk. Waarschijnlijk is het gewoon een foutje. Heb ik een poot om op te staan als ik het gewoon hou?
Weet iemand iets van je rechten op dat gebied?
Die ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Mylene het volgende:
Tegemoetkoming ziektekosten arbeidsongeschikten (350 Euro) UWV via werkgever
waarom zijn er toch iedere keer mensen die dit zich afvragen... ben je dan echt niet in staat logisch na te denken?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:47 schreef maffemaniak het volgende:
Ja maar ik heb er in feite geen recht op natuurlijk. Waarschijnlijk is het gewoon een foutje. Heb ik een poot om op te staan als ik het gewoon hou?
Weet iemand iets van je rechten op dat gebied?
Hopla, over de balk. Anders bewaar je het totdat je het echt nodig hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Die ja!
Maar ik ben helemaal niet arbeidsongeschikt ofzo!
Maar chill, ga vanmiddag maar even een nieuwe laptop kopen!
It just made my day!
Veel plezier met je nieuwe laptop!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Die ja!
It just made my day!
ghehe, ben al een tijdje aan het sparen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hopla, over de balk. Anders bewaar je het totdat je het echt nodig hebt.
En wat als ze bellen dat ze het terug willen hebben?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Die ja!
It just made my day!
Okay.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
ghehe, ben al een tijdje aan het sparen hoor
Kan nog wel een paar maanden duren.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Montagui het volgende:
Op het moment dat de instantie erachter komt dat ze het bedrag naar een verkeerd rekeningnummer hebben overgemaakt gaan ze na van wie dat rekeningnummer is, en krijg je het verzoek het bedrag terug te storten.
Ik acht de kans 99,99% zeker dat je het later dit jaar kan terugbetalen. Dus een redelijk stomme actie als je dat gaat doenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Die ja!
It just made my day!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |