quote:
Dat neemt het feit niet weg dat ik geen behoefte heb aan een nieuwe versie...?quote:
Als ik jou was zou ik toch even de winkel vragen om uitleg/hulp. Kom je er met de winkel niet uit, dan zou ik contact opnemen met microsoft. Zij helpen je dan aan een echt legale versie en de winkel krijgt genadeloos op z'n lazer.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Waterdruppel het volgende:
Dat is allemaal wel heel leuk, even nieuwe versie downloaden en probleem opgelost![]()
Maar zo werkt het bij mij niet.
Ik heb een computer gekocht (lang geleden) met een legale windows-XP, maar als ik wil downloaden zegt windows dat ik geen legale versie heb en dus niet kan updaten.![]()
Ik kreeg een week of twee geleden de melding dat ik de nieuwe versie moest installeren omdat ik anders niet verder kon; die melding heb ik genegereerd en ik kon toch gewoon MSN gebruiken. Gisteren hetzelfde verhaal, maar als ik de melding negeerde, kon ik daadwerkelijk niet meer inloggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nog een oude versie van MSN en heb hem nog steeds. Geen centje pijn. Jij doet iets verkeerd.
Ik heb niet eens zo'n melding gekregen?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik kreeg een week of twee geleden de melding dat ik de nieuwe versie moest installeren omdat ik anders niet verder kon; die melding heb ik genegereerd en ik kon toch gewoon MSN gebruiken. Gisteren hetzelfde verhaal, maar als ik de melding negeerde, kon ik daadwerkelijk niet meer inloggen.
Je moet niet raar opkijken als je vandaag of morgen ineens hetzelfde krijgt.
Misschien heb je die update al eens gedaan?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n melding gekregen?
Ik heb gewoon versie 8.5. Vaag dan, maar wel relaxed!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Misschien heb je die update al eens gedaan?
Idem.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nog een oude versie van MSN en heb hem nog steeds. Geen centje pijn. Jij doet iets verkeerd.
Dat kan je oplossen door gewoon een foto te maken van je windows genuine bla bla bla sticker en dat naar microsoft te mailen. Je krijgt dan een nieuwe serial. Of je hiervoor windows opnieuw moet installeren weet ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Waterdruppel het volgende:
Dat is allemaal wel heel leuk, even nieuwe versie downloaden en probleem opgelost![]()
Maar zo werkt het bij mij niet.
Ik heb een computer gekocht (lang geleden) met een legale windows-XP, maar als ik wil downloaden zegt windows dat ik geen legale versie heb en dus niet kan updaten.![]()
Dus heb nu hulp van iemand gevraagd die mijn computer gaat fixen en een ander programma gaat zoeken om te chatten.
Ik heb het even helemaal gehad met MSN![]()
Groetjes Waterdruppel
Dan ben je wsl nooit overgegaan op Windows Live?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |