Wellesquote:Op woensdag 16 september 2009 11:30 schreef Champy het volgende:
In principe is jou klacht soort van niet duidelijk, zeg maar
En voegt het wat toe?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef Heider00sje het volgende:
Die woordjes gebruik ik ook heel veel als ik spreek.
Een wat?quote:
Dan heeft diegene zijn/haar speech/presentatie niet goed voorbereid.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Op zich vind ik deze klacht ongegrond aangezien het, bij wijze van, zeg maar zéér vervelend is wanneer iemand een soort van presentatie moet houden, bijvoorbeeld, waarin hij of zij, om het even, zinnen formuleert waarin er telkens óf een pijnlijke stilte valt óf continue 'euh' wordt aangehaald om de toch al niet aanwezige aandacht van de luisteraar vast te houden.
Eens, het is inderdaad een plaatsvervanger voor euh, maar het is wel beter dan een euh. Dus klacht is ongegrond. Liever een 'zeg maar' dan een 'euh'.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Crutch het volgende:
Het is, zeg maar, geen probleem om soort van extra woorden aan een zin toe te voegen, in principe zijn deze een plaatsvervangende 'euh..'.
semi-wat?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef DoctorB het volgende:
Eensch met klacht.
Semi intelluelen!
intelluelenquote:
Intellectuelen dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:55 schreef DoctorB het volgende:
[..]
intellectuelen
vrij naar de linkse intelluelen waar Reve een hekel aan had....
DIE.
en dan zelfs semi-.
heddum?
Dat wou ik nou net zeggen. Allemaal van die verwaande crips snollen met hun 'like'...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens is deze klacht wél gegrond als we het hebben over, met name, Amerikaanse tieners en kinderen. Het overmatig gebruik van 'like' doet mij soms echt pijn aan de oren.
op zich welquote:Op woensdag 16 september 2009 11:30 schreef Champy het volgende:
In principe is jou klacht soort van niet duidelijk, zeg maar
Aan dat woordje hoor je altijd DIRECT dat een yank isquote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens is deze klacht wél gegrond als we het hebben over, met name, Amerikaanse tieners en kinderen. Het overmatig gebruik van 'like' doet mij soms echt pijn aan de oren.
Ook de woorden, "you know". Denk meld het even.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Aan dat woordje hoor je altijd DIRECT dat een yank is
Je grapje is te moeilijk voor KLB.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:55 schreef DoctorB het volgende:
[..]
intelluelen
vrij naar de linkse intelluelen waar Reve een hekel aan had....
DIE.
en dan zelfs semi-.
heddum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |