abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 11:52:42 #21
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_72797483
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, landen die óók zo met hun gehandicapte kinderen omgaan zijn ook lid van de EU. Denk aan Polen en andere voormalige Oostbloklanden.
Maar ontopic: schandalig, goed dat Fergie die dingen die het daglicht niet verdragen toch naar buiten brengt.
maar die landen zijn niet zo stom om uitleveringen te eisen als er iets over gemeld wordt.
pi_72797539
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:43 schreef Beregd het volgende:
misschien moeten we ze maar lid maken van de EU
Niet eens zo'n gek idee... omdat ze dan niet meer hun rechterlijke macht direkt kunnen laten beinvloeden door de nationale politiek, maar het gevaar lopen dat in Turkije veeroordeelde personen in Beroep kunnen gaan bij het Europese Gerechtshof....

Het zou het machtsmisbruik door de Turkse Overheid wel een stuk lastiger maken en meer invloed vanuit Europa introduceren.
Juist op dat punt zou opname in de EU een positief effect hebben, probleem is echter dat economisch gezien en besturustechnisch de EU weinig 'elasticiteit' heeft en de problemen liggen dan eerder bij de EU:
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_72797597
Ja goed plan! Laten we alle asociale, onderontwikkelde, onredelijke landen lid maken van de EU!

Wat kunnen linksen de reailiteit soms toch compleet uit het oog verliezen.
pi_72797634
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die lui die de kindjes vastbinden? En het liefst ze ook heel erg lang vastbinden Met te strak touw om de polsen
Ja wij binden onze bejaarden vast en laten ze in hun vuil liggen. We kunnen maar beter geen wedstrijdje humaniteit aangaan met andere landen.
Here we are now, entertain us.
pi_72797668
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Al die Turken in Engeland bedoel je?
Alle 14 uitzetten!!!
Here we are now, entertain us.
  woensdag 16 september 2009 @ 12:26:30 #26
215628 woid
let's get Friendly
pi_72798657
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Triggershot het volgende:
Oppakken en zwaar straffen dat tuig.
waarom ben jij zo radicaal?
pi_72804201
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een enorm kutland is het toch ook he
Turkije is een afschuwelijk land ja.
pi_72804805
De beredenering van die Turkse minister doet precies denken aan hoe een land als Iran zou reageren. Als misstanden aan de kaak worden gesteld, is het doel van de westerlingen altijd om het land in een kwaad daglicht te stellen, in plaats van misstanden aan de kaak te stellen.

Het is ook redelijk verbijsterend dat Groot-Brittannië meewerkt aan het verzoek van de Turkse autoriteiten. Wat Fergie deed, valt gewoon onder de vrije nieuwsgaring. Journalisten verdienen meer bescherming. Zeker in deze kwestie, omdat het onthullen van de misstanden een groter belang dient dan dat het overtreden van die privacywetten een vergrijp is.
pi_72804891
quote:
Wie? De directie van dat weeshuis, neem ik aan?
Wist je dat er zoiets als universele mensenrechten bestaan? En dat die rechten duidelijk worden geschonden wanneer kinderen op deze manier worden verwaarloosd?
pi_72804981
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef isogram het volgende:

[..]

Wie? De directie van dat weeshuis, neem ik aan?
Ja.
quote:
Wist je dat er zoiets als universele mensenrechten bestaan?
Ja.
quote:
En dat die rechten duidelijk worden geschonden wanneer kinderen op deze manier worden verwaarloosd?
Ja.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:42:03 #31
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_72805103
Ach, ik lees dat turkjes allergisch reageren op slecht nieuws.

Wat gek, dat doen ze anders nooit.
pi_72805165
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef woid het volgende:

[..]

waarom ben jij zo radicaal?
Zodat jij je weer wat af te vragen hebt?
pi_72805258
Overigens is dit een bericht van The Sun, en is het bericht niet bevestigd in Turkije.

De Turkse pers heeft het dan voorlopig ook nog over een 'bewering'.
pi_72809491
quote:
Volledig mee eens. Wanneer je je binnen de grenzen van een land bevindt, heb je je te houden aan de geldende wetten, regels en gebruiken. Als je dit soort tuig hun gang laat gaan, is het einde zoek.
pi_72809662
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef IHVK het volgende:
Overigens is dit een bericht van The Sun, en is het bericht niet bevestigd in Turkije.

De Turkse pers heeft het dan voorlopig ook nog over een 'bewering'.
Ik zou het ook best raar vinden eigenlijk, het is niet voor het eerst dat er misstanden aan het licht zijn gebracht d.m.v. undercover opnames en voor zover ik weet loopt Ugur Dundar bijvoorbeeld ook nog gewoon vrij rond.
pi_72809730
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik zou het ook best raar vinden eigenlijk, het is niet voor het eerst dat er misstanden aan het licht zijn gebracht d.m.v. undercover opnames en voor zover ik weet loopt Ugur Dundar bijvoorbeeld ook nog gewoon vrij rond.
Wil je nu zeggen dat men in Turkije goed omgaat met gehandicapte kinderen en volwassenen?
  woensdag 16 september 2009 @ 17:29:01 #37
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_72809973
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Wanneer je je binnen de grenzen van een land bevindt, heb je je te houden aan de geldende wetten, regels en gebruiken. Als je dit soort tuig hun gang laat gaan, is het einde zoek.
Inderdaad ze zouden maar eens misstanden bekend maken die je moslim broeders in een slecht daglicht stellen.
mai pen rai
pi_72810042
Hard aanpakken die vrouw, ik pleit voor een gedeeltelijke en tijdelijke invoering van de sharia speciaal voor dit tuig.
pi_72810076
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef niet_links het volgende:

[..]

Inderdaad ze zouden maar eens misstanden bekend maken die je moslim broeders in een slecht daglicht stellen.
Nou ja, moet je horen wie het zegt.
Als wordt begonnen over prostitutie en uitbuiting van kinderen in Thailand doe jij ook alsof het wel meevalt.
Oftopic, ik weet het, maar vond het grappig dat juist jij die opmerking plaatst.
pi_72810099
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Meh7 het volgende:
Hard aanpakken die vrouw, ik pleit voor een gedeeltelijke en tijdelijke invoering van de sharia speciaal voor dit tuig.
Kun jij mijn vraag beantwoorden?
Zorgt Turkije goed voor gehandicapte kinderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')