maar die landen zijn niet zo stom om uitleveringen te eisen als er iets over gemeld wordt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, landen die óók zo met hun gehandicapte kinderen omgaan zijn ook lid van de EU. Denk aan Polen en andere voormalige Oostbloklanden.
Maar ontopic: schandalig, goed dat Fergie die dingen die het daglicht niet verdragen toch naar buiten brengt.
Niet eens zo'n gek idee... omdat ze dan niet meer hun rechterlijke macht direkt kunnen laten beinvloeden door de nationale politiek, maar het gevaar lopen dat in Turkije veeroordeelde personen in Beroep kunnen gaan bij het Europese Gerechtshof....quote:Op woensdag 16 september 2009 11:43 schreef Beregd het volgende:
misschien moeten we ze maar lid maken van de EU
Ja wij binden onze bejaarden vast en laten ze in hun vuil liggen. We kunnen maar beter geen wedstrijdje humaniteit aangaan met andere landen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die lui die de kindjes vastbinden?En het liefst ze ook heel erg lang vastbinden
Met te strak touw om de polsen
Alle 14 uitzetten!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:39 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Al die Turken in Engeland bedoel je?
waarom ben jij zo radicaal?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Triggershot het volgende:
Oppakken en zwaar straffen dat tuig.
Turkije is een afschuwelijk land ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een enorm kutland is het toch ook he
Wie? De directie van dat weeshuis, neem ik aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Triggershot het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef isogram het volgende:
[..]
Wie? De directie van dat weeshuis, neem ik aan?
Ja.quote:Wist je dat er zoiets als universele mensenrechten bestaan?
Ja.quote:En dat die rechten duidelijk worden geschonden wanneer kinderen op deze manier worden verwaarloosd?
Volledig mee eens. Wanneer je je binnen de grenzen van een land bevindt, heb je je te houden aan de geldende wetten, regels en gebruiken. Als je dit soort tuig hun gang laat gaan, is het einde zoek.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou het ook best raar vinden eigenlijk, het is niet voor het eerst dat er misstanden aan het licht zijn gebracht d.m.v. undercover opnames en voor zover ik weet loopt Ugur Dundar bijvoorbeeld ook nog gewoon vrij rond.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef IHVK het volgende:
Overigens is dit een bericht van The Sun, en is het bericht niet bevestigd in Turkije.
De Turkse pers heeft het dan voorlopig ook nog over een 'bewering'.
Wil je nu zeggen dat men in Turkije goed omgaat met gehandicapte kinderen en volwassenen?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zou het ook best raar vinden eigenlijk, het is niet voor het eerst dat er misstanden aan het licht zijn gebracht d.m.v. undercover opnames en voor zover ik weet loopt Ugur Dundar bijvoorbeeld ook nog gewoon vrij rond.
Inderdaad ze zouden maar eens misstanden bekend maken die je moslim broeders in een slecht daglicht stellen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Wanneer je je binnen de grenzen van een land bevindt, heb je je te houden aan de geldende wetten, regels en gebruiken. Als je dit soort tuig hun gang laat gaan, is het einde zoek.
Nou ja, moet je horen wie het zegt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef niet_links het volgende:
[..]
Inderdaad ze zouden maar eens misstanden bekend maken die je moslim broeders in een slecht daglicht stellen.
Kun jij mijn vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Meh7 het volgende:
Hard aanpakken die vrouw, ik pleit voor een gedeeltelijke en tijdelijke invoering van de sharia speciaal voor dit tuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |