Ik dacht eerst dat het een soort grapje was, dus ik op heb geannuleerd.quote:Hallo! Je MOET de nieuwe msn installeren, anders kun je niet chatten met gewillige tienersletjes
Klik hier om verder te gaan
Ik werk nog steeds met MSN 8 hoor?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:30 schreef RichardDawkins het volgende:
Msn is 1 van de weinige programma's die je verplicht tot het downloaden van een nieuwe versie waarbij de oude look niet meer beschikbaar is. Keer op keer ben ik al gedwongen door dat kut microsoft om verplicht de nieuwste versie met allerlei onzin die ik toch niet gebruik te installeren.
Bah.
Misschien binnenkort niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds met MSN 8 hoor?
Ik heb een tijd terug geprobeerd te updaten, mocht niet van Windows.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Misschien binnenkort niet meer.
Koest wat je hebt!!!Binnenkort is het er misschien niet meer!
Waarbij er om de 5 seconden een nieuwe advertentie word geladen.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:36 schreef Sulletjes het volgende:
dan gebruik je toch gewoon e-buddy
Euh.... Nee?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:36 schreef Sulletjes het volgende:
dan gebruik je toch gewoon e-buddy
Je Microsoft Network invullen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan wel je msn invullen in je profiel.
Dan doe je toch iets niet goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef isogram het volgende:
Ik vind 'm maar niks, die nieuwe MSN. Het wordt steeds slechter. In de vorige versie kreeg ik ongevraagd een lijst namen in beeld van mensen die alleen in mijn Hotmail-adresboek staan, maar die ik niet op mijn MSN-lijst hoef. In de nieuwe versie kan ik niet meer mijn Hotmail-inbox openen met één klik. Ik krijg een inlogscherm en moet dan opnieuw m'n wachtwoord intypen. Ook vind ik de layout maar niks.
Wauw... dat is ècht lelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef Tacobell het volgende:
Ach het is een kwestie van wennen daarna is 9 makkelijker te gebruiken.
De MSN 8.0 beta had de mooiste skin vind ik.
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef BraveHendriks het volgende:
[..]
Wauw... dat is ècht lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |