Je hebt het niet helemaal begrepen volgens mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Er is hier ook een user die Ahmadinejad heet. Het lijkt me stug dat dat echt de premier van Iran is. Dus ik zie niet in waarom je je niet als iemand anders mag voordoen op Fok!
Dit is de uitleg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef Aestivate het volgende:
[..]
OMG lees...
Niemand boeit wat je op FOK! doet, maar als je in het echt mensen wijs maakt dat je 20-25 bent en zo 2 vrouwen neukt, terwijl je zelf 4 kinderen en een vrouw hebt thuiszitten én je zelf 45 bent is toch wel wat anders.
Krentenbol neukte geen 2 vrouwen IRL terwijl ze zelf 4 kinderen en een vrouw thuis had zitten, en zijn slachtoffers op verontrustende wijze had wijsgemaakt dat hij 20-25 was (met bijhorend postgedrag) en zelf 45 was.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:25 schreef Repeat het volgende:
Waarom hier nou weer een nieuw topic over moet komen
Ik zie het probleem ook niet zo. Bij krentenbol vond blijkbaar ook niemand het een probleem, nu ineens wel?
Dat is gewoon zielig. Kom er gewoon voor uit wie je bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Dus ik zie niet in waarom je je niet als iemand anders mag voordoen op Fok!
Dat ie die 2 (achterlijke) smatjes IRL geneukt heeft staat toch los van fok. Daarvoor moet je elkaar toch ontmoeten, dan zie je toch wie je voor je hebtquote:Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Krentenbol neukte geen 2 vrouwen IRL terwijl ze zelf 4 kinderen en een vrouw thuis had zitten, en zijn slachtoffers op verontrustende wijze had wijsgemaakt dat hij 20-25 was (met bijhorend postgedrag) en zelf 45 was.
-dat was ik nietquote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was toch die vrouw die vooraan stond bij Giel Beelen(Serious Request) om te verkondigen dat SHE naakt ging voor FOK ?
Schijnbaar hoor jij dus ook bij die mensen die je in je post omschrijft ?
ze doen t zelfquote:Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Krentenbol neukte geen 2 vrouwen IRL terwijl ze zelf 4 kinderen en een vrouw thuis had zitten, en zijn slachtoffers op verontrustende wijze had wijsgemaakt dat hij 20-25 was (met bijhorend postgedrag) en zelf 45 was.
Ok inderdaad ze hebben het zelf gedaan, opgelost iedereen vrolijk topic kan dicht.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze doen t zelfalsof je t verschil tussen 45 en 25 niet ziet, jezus
precies, opgelost. slotjequote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ok inderdaad ze hebben het zelf gedaan, opgelost iedereen vrolijk topic kan dicht.
Hier vinden we weer dat ONZ vol zit met kneuzen en we zijn zelf allemaal eindbazen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef postmortum het volgende:
het grappige is in onz vinden ze hem een kneus , hier vinden we hem een eindbaas
Dat ben ik wel weer met je eens. Die 2 genoemde vrouwen zijn oud en wijs genoeg en ouder dan 20. En dat ie een vrouw thuisheeft met 5 kids, dat is het probleem van zijn vrouw.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu komt de aap pas echt uit de mouw.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was al wel bekend, en het lijkt me duidelijk dat die vrouwen dat zelf hebben gezien/hadden moeten zien. Neemt niet weg dat het een ziek persoon is die dat allemaal bekokstooft heeft.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Nu komt de aap pas echt uit de mouw.
Het liefste ren ik nu naar haar toe, walgelijk dat er zulke mensen zijn die andere mensen oplichten en vooral van zo'n gore gast.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat ben ik wel weer met je eens. Die 2 genoemde vrouwen zijn oud en wijs genoeg en ouder dan 20. En dat ie een vrouw thuisheeft met 5 kids, dat is het probleem van zijn vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |