abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72793850

Inleiding
Ik ben lid van de internet community The Insiders. The Insiders is een netwerk van consumenten die vrijwillig de nieuwste producten kunnen testen die hen interesseren. Als ze ervan overtuigd zijn, vertellen ze er gewoon hun vrienden over en maken het product mee bekend, via goede, oude mond-tot-mond reclame dus.

In het kort kun je dus de nieuwste producten gratis uitproberen (soms nog voordat ze op de markt zijn!) enige voorwaarde is dus dat je in ruil je mening geeft, dit mag zowel positief als negatief zijn.
(Als je ook lid wilt worden pm mij dan eventjes, dan krijg je een referral link waardoor ik weer punten krijg )

De te beoordelen drankjes.

J&B - Whisky cola
Smirnoff vodka-appelsap
Gordons gin-tonic
Captain Morgan rum-cola

Klaar om te proeven

De beoordelingen
J&B - Whisky cola
Smaak en geur: Zelfs voor iemand die geen whisky drinkt (vrouwen) is dit lekker en zacht. Dit maal wel gedronken met ijs, dronk erg lekker weg. Zou nog lekkerder zijn met een schijfje citroen.
Verpakking: Beetje saai blikje, ouderwetse kleuren, maar dat is nou eenmaal hun logo.
Oordeel: 4/5

Smirnoff vodka-appelsap
Smaak en geur: Zoet, fris maar wel sterk. Je krijg er meer dorst van. Ruikt wel een beetje zurig, maar dat komt door de appelsap. Getest zonder ijs, met ijs zou nog lekkerder zijn
Verpakking: Mooi blikje
Oordeel: Dit drankje is vooral een vrouwendrankje. 4/5

Gordons gin-tonic
Smaak en geur: Ruikt en smaakt naar lijm. Je moet én van tonic én van Gin houden om dit lekker te vinden. Ik krijg er hoofdpijn van
Wordt lekkerder naarmate je drinkt
Verpakking: Saai wit en geel, maar dat is nou eenmaal hun logo.
Oordeel: Ik wist pas na het lezen van het campagneboek dat gin en jenever hetzelfde is, ik dacht dat jenever iets Hollands was. 3.5/5

Captain Morgan rum-cola
Smaak en geur: Heel erg lekker. Deze rum moeten wij ook maar eens aanschaffen voor in de drankkast. Subtiele vanille smaak. Drinkt erg makkelijk weg, eigenlijk te makkelijk, mag wel iets sterker.
Verpakking: Stoere kapitein!
Oordeel: Eigenlijk dus nice and smooth, zonder sterke alcohol bite. 5/5

Hmmmm, lekker! (in het glas zitten ijsblokjes).

Eindoordeel
Ik heb deze drankjes ook door anderen laten testen en unaniem is besloten dat Captain Morgan Rum Cola de lekkerste mix is. Het valt me overigens op dat er nergens "echte" Coca Cola in zit, maar merkloze cola. Deze voorgemixte blikjes zijn handig voor op het strand, bij de picknick of om dienst te doen als “BVO’tje” bier voor onderweg naar het stappen. De verkoopprijs is natuurlijk wel duurder dan als je het zelf thuis zou mixen, maar deze blikjes zijn juist erg geschikt voor buitenshuis. En laten we eerlijk wezen, ze zijn vele malen goedkoper dan wanneer je de mix in een kroeg of café zou bestellen.

J&B - Whisky cola, 4/5
Smirnoff vodka-appelsap, 4/5
Gordons gin-tonic, 3.5/5
Captain Morgan rum-cola, 5/5

Geniet maar drink met mate!

woensdag 16 september 2009 @ 09:54:38 #2
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72793921
ik ga het is een keer uitprobere
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
  woensdag 16 september 2009 @ 09:55:04 #3
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72793929
Weet je ook wanneer ze in de grotere supermarkten te krijgen zijn? Heb ze namelijk nog nooit gezien...
  woensdag 16 september 2009 @ 10:11:57 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72794373
Smaakt die Smirnoff niet gewoon een beetje naar Apfelkorn?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72795648
Whisky hoor je puur te drinken
En al helemaal niet te mixen
Heiligschennis!
''Same old shit different day''
  woensdag 16 september 2009 @ 14:11:35 #6
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_72802040
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef VYCanisMajoris het volgende:
Whisky hoor je puur te drinken
En al helemaal niet te mixen
Heiligschennis!
sorry hoor maar jb een whiskey noemen
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_72836109
Ze zijn voorlopig alleen te koop bij de Albert Heijn, adviesprijs is 1.49

http://www.molblog.nl/ber(...)xdranken-voor-thuis/
  donderdag 17 september 2009 @ 15:11:59 #9
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_72840765
mixdranken uit blik

Ze richten zich niet op de horeca maar voor de thuismarkt; dan koop je toch een fles Spiced gold voor 10,- en je bent klaar....

oh ja, en zo ook nog 5 van de 5 punten geven
pi_73682693
Gin en Jenever is natuurlijk _niet_ hetzelfde.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef royjn het volgende:

[..]

sorry hoor maar jb een whiskey noemen
Dat doet TS ook niet. Die noemt het Whisky.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')