SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aardig afstudeerproject[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
nu eindelijk ook eens gezien
maar jeetje wat vond ik hem eng, je weet gewoon in die nacht-scenes dat er wat gaat gebeuren als de klok weer normaal loopt....bah bah, kreeg er gewoon rillingen van, maar toch willen blijven kijken he
ik vond het een spannende film in ieder geval en ja smaken verschillen
wij hadden de theatrical ending.....spooky einde trouwens...what you see, is what you get!![]()
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?![]()
neequote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
ga eens koffie halen![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.![]()
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?![]()
![]()
Zo, dat is interresand!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik had de dvd gehuurt...maar na afloop van de film werd gezegd..dat die jongen dood in het huis is gevonden ...en katie spoorloos verdwenen....is het misschien toch een waar gebeurt verhaal?. Misschien is het idd waargebeurt!!11!
.
Ik vond de film ook niet slechd.
![]()
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
Verwijder het achterwiel niet.![]()
ik heb nog geen argument van je gehoord waarom die zo slecht is.....quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Film was om te huilen. Misschien een leuk cijfer op een afstudeerproject waard, maar meer niet.
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef aapinator het volgende:
Gast die ik ken (zo'n type die meegaat met de hype, je weet wel; overal als eerste bij) vond het een super spannende film. Toen ik hem confronteerde met mijn mening wist hij geen enkel argument uit te brengen waarom die film wel zo goed was![]()
Wat een kutfilm![]()
Mensen die geloven dat dit echt is....
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Is het niet echt dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wat een kutfilm![]()
Mensen die geloven dat dit echt is.....
![]()
Geloof me, ik ben mensen tegengekomen die meenden dat dit echt gebeurd was.quote:
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Wat vinden mensen nu goed aan deze film dan ?
Ik vind het gewoon een slechte film omdat er weinig in gebeurd, laat staan wat engs ?
Helemaal niets engs tegengekomen in deze film.The Outside Agency![]()
Dan is The Strangers een even goede film volgens deze bewering?quote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Leuk voor je maar Paranormal Activity was gewoon een goede film. Heerlijk hoe die spanning word opgebouwd, en hoe je toch meegaat in de film ook al krijgen we niks bijzonders te zien.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Gisteren ook eindelijk maar eens gekeken, vond het een prima film qua opbouw maar absoluut niet spannend, eng of wat dan ook, al deelde m'n vriendin die mening niet echt.
Het was allemaal iets te voorspelbaar, gebeurde te weinig en zal vermoedelijk alleen écht aanslaan bij mensen die zelf geloven in dat soort krachten en er enige angst voor hebben.
Al moet ik toegeven, toen ik eenmaal in m'n nest lag en iets vreemds hoorde dacht ik direct aan die film terwijl het de kat was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()