niet de moeite waardquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef Slayage het volgende:
gisteren eindelijjk gezien in de bios , creepy shitde bios einde is denk wel beter dan de screener einde, maar ik kan het maar nergens vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het bioscoopeinde is misschien wat 'enger' maar wel een typisch hollywood einde.. Screener einde paste veel mooier bij de rest van de film!quote:Op maandag 21 december 2009 12:27 schreef Symer het volgende:
Net eindelijk ook eens het bioseinde gezien. Het screenereinde past veel beter bij de rest van de film vind ik.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:20 schreef Aarti het volgende:
Heb hem gisteren gezien, en de hele nacht niet kunnen slapen
mnoh, zó eng was 'ie niet, en ik ben wat films betreft wel een echte schijtebroek hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Dat is wel héél erg overdreven. Dan ben je niet veel gewend...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Diveaux het volgende:
Heb de film op mn laptop gezien met 2 vrienden in mn kamer, licht uit natuurlijk.
Ik kreeg bijna hartaanval en een vriendin ging janken tijdens de film...
Deze film is gewoon TE eng:S
Ik heb ook met het licht aangeslapen, en heb geeist dat mijn man mijn hand vasthieldquote:Op maandag 21 december 2009 17:30 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ik kon alleen in slaap vallen met de lamp en de radio aan na deze film gezien te hebben een paar weken geleden. Ik ben er niet trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
Spoiler spoiler spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Ja wat een matige scene was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theatrical EndingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternate EndingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had de Theatrical versie eerst..Echt spannende film...Kon niet wachten op wat er ging gebeuren![]()
![]()
Die ontdekking is wel kick-waardig ja![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
zo he joh dat wisten we nog niet!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |