quote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ma leek het een goed idee om er 3 mee te nemen
Normaal heb ik L, maar zij heeft XL gehaald
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:10 schreef Perenbomen het volgende:
Ik lees net
Zeeman die bjorn borgs verkoopt:
Bjorn borgs= 12 euro kooptje tog ( nee )
Zeeman <![]()
Klacht : zeeman
Klacht : zeeman die bjorn borgs verkoopt![]()
Anti klacht : Is er niet.
Handig voor bij een onverwachte erectie.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ma leek het een goed idee om er 3 mee te nemen
Normaal heb ik L, maar zij heeft XL gehaald
Iddquote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef etidoc het volgende:
mensen die 12 euro voor een stom naampje betalen
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Handig voor bij een onverwachte erectie.
Die dingen zitten gewoon veel beter dan elke normale boxer...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:15 schreef etidoc het volgende:
mensen die 12 euro voor een stom naampje betalen
Hint naar dat ene topic in SEX. Briljant. Wacht ik zoek hem even.quote:
Koop een zwembroekquote:Op woensdag 16 september 2009 08:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die dingen zitten gewoon veel beter dan elke normale boxer...
Ze gaan ook lekker lang mee, als je de echte hebt tenminste
Alleen ze worden heel vaal als je er mee gaat zwemmen, door het chloor
Zodat je zwans tegen een gaasje van een zwembroek kan bungelen ? nee dank jequote:
daarvoor heb je ook van die boxerachtige zwembroeken die je onder je zwemshort kan dragen, heb er 1 van o'neill voor 20 euro gekocht,quote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zodat je zwans tegen een gaasje van een zwembroek kan bungelen ? nee dank je
Ik draag er wel een boxer onder, boeiend dat ze vaal worden, 12 euro is een koopje
Hmm daar maar even naar kijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:29 schreef MrDrako het volgende:
[..]
daarvoor heb je ook van die boxerachtige zwembroeken die je onder je zwemshort kan dragen, heb er 1 van o'neill voor 20 euro gekocht,
die dus gewoon tegen chloor kan, gaat jaren mee, en mn BB en CK boxers blijven mooi
Pff kijk hem interessant doen. 12 euro voor een onderbroek is _nooit_ een koopje, ook al heb je het geld ervoor. Het kan altijd goedkoper en sowieso zitten ze niet lekkerder dan die loshangende boxers, dat kan niet andersquote:Op woensdag 16 september 2009 08:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zodat je zwans tegen een gaasje van een zwembroek kan bungelen ? nee dank je
Ik draag er wel een boxer onder, boeiend dat ze vaal worden, 12 euro is een koopje
Waarom dequote:Op woensdag 16 september 2009 08:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pff kijk hem interessant doen. 12 euro voor een onderbroek is _nooit_ een koopje, ook al heb je het geld ervoor. Het kan altijd goedkoper en sowieso zitten ze niet lekkerder dan die loshangende boxers, dat kan niet anders
Het gaat dus niet alleen om de naam en de op druk, maar om de kwaliteit...quote:Op woensdag 16 september 2009 08:40 schreef karr-1 het volgende:
Ik wil die troep niet eens hebben als ik het gratis zou krijgen. Mensen die een vermogen betalen voor een naam op een onderbroek........
1-0 voor jouquote:Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom desmiley denk je ?
Ik betaal gewoon graag voor kwaliteit, jij blijkbaar niet...
Daarom heb ik een iPhone, en jij een Windows Mobile toestel!
Ja, de iPhone is inderdaad het voorbeeld van kwaliteit voor veel geld.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon graag voor kwaliteit, jij blijkbaar niet...
Daarom heb ik een iPhone, en jij een Windows Mobile toestel!
Ook de kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs. Ik weet niet wat jij doet met onderbroeken, maar na enige tijd zijn ze allemaal aan vervanging toe, ongeacht het merk wat er op staat.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het gaat dus niet alleen om de naam en de op druk, maar om de kwaliteit...
Ik heb in mijn kast 10 met print (die van 25 euro) en 5 blanco (die nu in de aanbieding waren voor 12 euro)
Ze gaan gewoon stukken langer mee en zitten ook nog eens lekkerder dan normale boxers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |