Is t niet gewoon t excuus omdat je niet wíl?quote:Op woensdag 16 september 2009 02:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goh, dat kan wel eens een vrij logische verklaring zijn nietwaar?
Tevens heb ik wel spijt wanneer ik aandacht vraag van andere vrouwen, maar dat is gewoon de drang die ik heb... hoe verliefd ik ook ben.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:05 schreef Rauw. het volgende:
Ik kán gewoon m'n handen niet thuishouden wanneer ik een scharrel/vriendin heb.
En als er na een maand nog steeds niets gebeurt is ga ik me vervelen en is de kans er dat ik aandacht begin te vragen van andere vrouwen.
Tja, puberaal of gewoon zelfbewust...
Noem het maar zoals je het noemen wilt
Slaap lekker he,quote:Op woensdag 16 september 2009 02:13 schreef Plums het volgende:
Mijn mening blijft ongewijzigd.
En nu ga ik slapen.
Jij ook alvast, met je 'zelfkennis'.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Slaap lekker he,
met je puberale eigenwijsheid.
Pics !quote:
Als je er eenmaal aan gewend bent, gaat het wel weerquote:Op woensdag 16 september 2009 09:36 schreef Jimbo het volgende:
school
werk
Oh leuk, msn kan niet meer aan zonder te updaten naar die uberlijke kut versie van 9.0
Goedemorgen Sjoerdquote:Op woensdag 16 september 2009 09:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Goedemorgen vanuit het practicumlokaal
Hai Do!. Echt, dit stelt niks voor hierquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hai Do!. Echt, dit stelt niks voor hier
Dat zijn wij dan met elkaar eens.quote:
Sinds Bt mod is komen allemaal irritante KLB'ers ONZ'ers hierquote:Op woensdag 16 september 2009 10:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zijn wij dan met elkaar eens.
Maarmaarmaar.quote:
Dàt is nog niet zo erg, maar dan ook nog om van alles gaan lopen jankenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sinds Bt mod is komen allemaal irritante KLB'ers ONZ'ers hier
Simpel.quote:
Tuurlijk. Maar er zijn volgens mij betere methodes dan FOK!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarmaarmaar.
Ik zat tot half 3 's nachts huiswerk te maken, dus dan mag ik nu ontspannen toch?
nooit !quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
gehehehequote:
True. Want..quote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar er zijn volgens mij betere methodes dan FOK!
open dr een topic overquote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dàt is nog niet zo erg, maar dan ook nog om van alles gaan lopen janken
Er waren tijden dat jij me nog lief vond, vlegel !quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef MarkM het volgende:
Jimbo ook al zo'n irritante kankeruser.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er waren tijden dat jij me nog lief vond, vlegel !
Gezellig toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |