Zonde, er was veel bierquote:Op woensdag 16 september 2009 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh ja, ik was er nietIk was ergens anders meen ik
quote:
Is meer gewoon zonde dan. Om een meisje te laten lopen omdat ze niet binnen n korte tijd wilt neuken. Was dat t geval dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben facking verliefd geweest en vraag me af of ik de ware al wel niet heb laten lopen.
maar ik trek het gewoon niet om 5 maanden op zoiets te wachten, dán ben ik maar de klootzak hoor.
I know. Ik was volgens mij in Leiden op een juppenfeestje, met ook veel bierquote:
Die scènequote:
Heb 2 jaar een relatie met 'r gehad, dus nee.. dat was duidelijk niet het geval.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Is meer gewoon zonde dan. Om een meisje te laten lopen omdat ze niet binnen n korte tijd wilt neuken. Was dat t geval dan?
Tot op de volgende 10 jaars meet dan gezien de kans heel groot is dat ik niet op de pub meet te vinden benquote:Op woensdag 16 september 2009 01:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know. Ik was volgens mij in Leiden op een juppenfeestje, met ook veel bier
ridin' in thos low lowquote:
Nou mooi.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb 2 jaar een relatie met 'r gehad, dus nee.. dat was duidelijk niet het geval.
Alsof ik jou niet herkenquote:Op woensdag 16 september 2009 01:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot op de volgende 10 jaars meet dan gezien de kans heel groot is dat ik niet op de pub meet te vinden benAls je me herkent (grote kans natuurlijk
) doen we een biertje
komt BTquote:Op woensdag 16 september 2009 01:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ik jou niet herkenIk ga op de PUB meet ook wel ff om me heen kijken
Mits ik niet teveel afgeleid wordt door Bt.
Hoiloquote:
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2009 01:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt BT?
Mja ik moet even kijken hoe het zit, de 2e ben ik savonds wel in utrecht met een noorse vriendin van me en dan moet ik wel naar de SW natuurlijk. maar denk niet dat het zo tof is voor dr als ik mensen aanspreek en ze dr maar een beetje bijzit
Tis gewoon zonde om al die mooie tijd samen te besteden aan stom gezeik terwijl je ook lekker kunt sexxen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Nou mooi.![]()
Dan is t gewoon zonde om n meisje te laten gaan omdat ze niet binnen geringe tijd wilt neuken.
we gaan eens kijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 01:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptMaar als ik je toevallig zie zeg ik wel ff hallo
En laat ik je daarna weer met rust uiteraard
Geen idee, dat is zo'n wiebelkont, dat hou ik niet meer bijquote:Op woensdag 16 september 2009 01:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we gaan eens kijkendr kwamen ook nog leuke femfokkers volgens mij
Ging noortje eigenlijk ook ?
Ik blijf sex zo over rated vinden, Alsdat het het ultimatum in een relatie is. Sex is gewoon leuk maar als je een relatie in gaat om de reden dat je dan neuken kan doe je wat fout imhoquote:Op woensdag 16 september 2009 01:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tis gewoon zonde om al die mooie tijd samen te besteden aan stom gezeik terwijl je ook lekker kunt sexxen.
puickquote:Op woensdag 16 september 2009 01:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, dat is zo'n wiebelkont, dat hou ik niet meer bijIk zie wel wie dr zijn wanneer/als ik dr ben
't is voor mij gewoon echt belangrijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik blijf sex zo over rated vinden, Alsdat het het ultimatum in een relatie is. Sex is gewoon leuk maar als je een relatie in gaat om de reden dat je dan neuken kan doe je wat fout imho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |