Psies.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Word er dan niveau ontdekt in dit soort topics?
Morgen, in de grote speeltuin. 14:00. Dan bouwen wij samen een zandkasteel dat reikt tot aan de hemel waar een tot op heden onbekende populatie zijn intrek in zal nemen. We noemen het 'De zevende Hemel'.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb altijd al 's willen samenwerken met Ludo.
I'm in.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen, in de grote speeltuin. 14:00. Dan bouwen wij samen een zandkasteel dat reikt tot aan de hemel waar een tot op heden onbekende populatie zijn intrek in zal nemen. We noemen het 'De zevende Hemel'.
Was mijn zusje er ook bij met haar welgevormde tietjes en breekbare lichaam?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei je vader overigens vannacht ook tegen mij.
Niet gezien, je moeder lag ervoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was mijn zusje er ook bij met haar welgevormde tietjes en breekbare lichaam?
Je kunt niet ontkennen dat die er wel pap van lust!quote:
Ik vind die uitdrukking altijd zo dubbelzinnig.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat die er wel pap van lust!
Die heeft je achternicht van je vaders kant nog voor me gemaakt gister. Na lang aandringen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och, man, zij nam die uitdrukking net zo letterlijk als dat ik haar letterlijk nam.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben je in haar mond gekomen?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Och, man, zij nam die uitdrukking net zo letterlijk als dat ik haar letterlijk nam.
Dat moest van je vader, hoezo?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben je in haar mond gekomen?
Daar maken we waxinelichtjes van.quote:
Geurkaarsen?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar maken we waxinelichtjes van.
En alternatieve stukjes feta-kaas?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar maken we waxinelichtjes van.
Waxinelichtjes zei ik!quote:
Van het weekend weer een kaasplankje in het vooruitzicht. Allemaal dankzij jou.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja, bijna vergeten.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |