Z'n chickie mên.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo moest je naar Italië bellen dan?
Vriendin in Milaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo moest je naar Italië bellen dan?
Kutstad, daar niet van.quote:
Want wat wil je daar precies doen?!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens naar Milaan.
Kijken!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want wat wil je daar precies doen?!
Milaan, daar hebben ze enkel mode. Mode die binnen een week ook in Rome hangt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey daar verdienen ze het geld dat ze in Rome uitgeven he?
Dan ga je maar alleen.quote:
Ik zit als het goed is zelf in Z-Afrika gedurende het WK.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:57 schreef jordeeeh het volgende:
Oh trouwens Ludo, je mag anders wel een actie starten om geld in te zamelen op FOK, zodat ik 3 maanden naar Uganda kan voor ontwikkelingshulp.
Ja, en de hele industrie die Italië draaiende probeert te houdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Milaan, daar hebben ze enkel mode. Mode die binnen een week ook in Rome hangt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit als het goed is zelf in Z-Afrika gedurende het WK.
Bullshit!quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en de hele industrie die Italië draaiende probeert te houden
Ja, als alles goed verloopt wel. Geil hè!quote:
Ja, maar niet om die arme mensen te helpen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit als het goed is zelf in Z-Afrika gedurende het WK.
Klopt, meer om mijzelf te verrijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar niet om die arme mensen te helpen.
Breng je souvenirs mee voor me?quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, als alles goed verloopt wel. Geil hè!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, meer om mijzelf te verrijken.
Een Ecard.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Breng je souvenirs mee voor me?
In Milaan bedoel je? Rome heb ik al gehad.quote:
Aids kun je van mij wel krijgen hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, niet eens een aidsnegertje?
Ja, in Padania.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Milaan bedoel je? Rome heb ik al gehad.
Ja, dat houdt het corrupte Italië draaiende.quote:
Ik zou serieus met je mee gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:15 schreef jordeeeh het volgende:
Maar ik ben m'n bed in.![]()
Ik zie morgen wel een topic in MED voor een geldinzamelingsactie Lud
Questo ho gia dettoquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat houdt het corrupte Italië draaiende.
quote:
True story.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
Dit is zo'n vampiertopic die niet tegen daglicht kan maar alleen 's nachts leeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |