heey ik heb een 2.0 luchtgekoelde t3 busquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Go0s het volgende:
Fabriek af zijn er, bij mijne weten, geen 2L bussen geleverd (geen luchtgekoelde iig, wel waterboxers). Het draaiende gedeelte bij een bus is hetzelfde (carter, krukas etc). 2L cilinders kun je gewoon kopen en op je kever motor zetten, alleen dien je de rest ook wel aan te passen zoals een zwaardere krukas, cilinderkoppen, carburateurs, uitlaat en ga maar door
2.0 geeft orgineel 70pkquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef Colnago het volgende:
[..]
Je hebt toch ook 2 liter VW bussen?
Is dat wat voor je kever of heb je er al 1 (100/110 pk)?
met wat slijpen welquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:34 schreef Colnago het volgende:
Kan er een motor van zo'n VW bus in eigenlijk?
Hier moet je zijn: Stratenmakers Ferrari's #21; Live From Turkey! Tofas Powerrquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon geen betere pics van de velgen vinden, maar deze velgen vind ik pas uber![]()
Zo'n soort, maar dan een stuk kleiner:
[ afbeelding ]
Ik vind die gechopte Kever dus alles behalve lelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hier moet je zijn: Stratenmakers Ferrari's #21; Live From Turkey! Tofas Powerr
dan zie je mij daar misschien ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef Go0s het volgende:
De nieuwe g00dies;
1835cc met +/- 100Pk
[ afbeelding ]
De dubbele 40mm Webers;
[ afbeelding ]
RVS uitlaat;
[ afbeelding ]
Oliekoeler;
[ afbeelding ]
Themostaat en oliefilter;
[ afbeelding ]
Oliedruk sensor en meter;
[ afbeelding ]
Deze staan ook al een tijdje; de 924 stoelen. De bestuurdersstoel staat er al in.
[ afbeelding ]
En binnenkort hier te bezichtigen;
[ afbeelding ]
Nu al een maandje niks meer aan de auto gedaan. Motorblok hangt erin, uitlaat zit eronder. Verlaagde spindels voor de vooras heb ik ook klaar liggen.
Een kniesoor die daar op let.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:05 schreef Repeat het volgende:
Als oplettende man mis ik iets op je foto's
Ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 23:05 schreef Repeat het volgende:
Als oplettende man mis ik iets op je foto's
ik hebm het niet gehaald geen passend vervoer gevondenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef Go0s het volgende:
Vorig weekend met de kever naar Airtime in Tilburg gebracht. Erg leuke meeting!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de oplettende man/vrouw; de oliekoeler heeft z'n plek gekregen. Is nog niet af, want ik wil de kentekenplaat er deels voor hangen zodat ie minder opvalt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:16 schreef i10TD het volgende:
zag tijdens zandvoort een mooie voorbij sjeezen:
[ afbeelding ]
ding ging best hard of nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef T42 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://sanderliset.hyves.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |