Hoewel sommigen soms wel een erg tof kapsel hebben. Gackt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ga je een j-rock kapsel maken ?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Antwoord op watzie ik iets over het hoofd?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar Schatje.
Hou je bek, kutwijf..
Mag dat dan weer wel?
Die zijn wel iets groter dan appeltjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Potverdorie, dat is wel een mooi paar appeltjes dat ze daar heeft
Sjeez, je bent weer in een lekkere 'ongesteld maar wel bij Bt slijmen' buiquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Guess again.![]()
[..]
Het ging om het bewerken van userfoto's, dus je opmerking is totaal irrelevant. NEXT
Nee dat mag ook niet, al vind ik kutwijf wel een graadje minder dan kankerhoer maar dat kan iets persoonlijks zijn natuurlijkquote:
Omdat het nou eenmaal september isquote:
Geen goede reden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal september is
Ja en ze heeft ook gedreigd mij te (laten) slaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat mag ook niet, al vind ik kutwijf wel een graadje minder dan kankerhoer maar dat kan iets persoonlijks zijn natuurlijkik zal haar ook even noten als nijnja dat nog niet heeft gedaan.
Banwaardig, zo'n opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat mag ook niet, al vind ik kutwijf wel een graadje minder dan kankerhoer maar dat kan iets persoonlijks zijn natuurlijkik zal haar ook even noten als nijnja dat nog niet heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoewel sommigen soms wel een erg tof kapsel hebben. Gackt bijvoorbeeld.
eMozy.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ze heeft ook gedreigd mij te (laten) slaan.
Het lijkt wel de kleuterschool,quote:
Je gaat toch niet serieus een note uitdelen voor kutwijf?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens. Wat een lelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |