Moment, ben even wat foto's en persoonlijke info van jou op 4chan en wat andere sites aan het zetten.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Alle jongens mogen dood trouwens. Behalve Maik.
Vergat je niet iets een een 'n', een 'e' en een 'r'?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat heeft ze gedaan dan behalve iemand uitgescholden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Moment, ben even wat foto's en persoonlijke info van jou op 4chan en wat andere sites aan het zetten.![]()
Daar heeft Lau geen problemen mee denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Moment, ben even wat foto's en persoonlijke info van jou op 4chan en wat andere sites aan het zetten.![]()
Zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Toen je begon te huilie'en was ik wel benieuwd wat je er neer zou zetten over me, that's all.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef s0k het volgende:
[..]
Echt, eerste wat ik dacht toen ik dit las was "jezus, wat een fucking nerd is dit"
Ik lurk wel even tot t weer verder gaat of iets anders ontstaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je mag hier wel blijven hoor.
En dan alleen Maik uitkiezenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Dan ga ik je aanklagen denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |