abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80732785
Een fatsige wapenhandelaar die graag met een parapluutje en een vergrootglas in z'n oog loopt? Ja hoor, dat kan zeker, alleen niet op de Burton manier.
  maandag 26 april 2010 @ 22:44:28 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80746983
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
Past The Penguin wel in de Batman-wereld van Nolan?
Ik denk het wel.
Hij zal er best een mooi verhaal van kunnen maken.

Voordeel is dat hij geen boven natuurlijke krachten heeft zoals veel van Batmans over gebleven vijanden wel hebben. Je hebt er nog wel een paar natuurlijk die dat niet hebben, maar er zijn er een heleboel met bovennatuurlijke krachten. Bij die is het heel moeilijk inpassen, omdat hij een realistische wereld wil neerzetten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80748214
de Penguin had totaal geen boven natuurlijke krachten .

Was een verlaten baby in een zoo achtergelaten/verloren bij een groep pinguïn.

eigelijk in de wereld van batman had helemaal niemand boven natuurlijke krachten .

Nee zelf posion ivy had het niet .
Haar lichaam was in gif geflikkert en anderen rotzooi wat ze heeft overleeft.
  maandag 26 april 2010 @ 23:25:47 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80749496
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
de Penguin had totaal geen boven natuurlijke krachten .

Was een verlaten baby in een zoo achtergelaten/verloren bij een groep pinguïn.

eigelijk in de wereld van batman had helemaal niemand boven natuurlijke krachten .

Nee zelf posion ivy had het niet .
Haar lichaam was in gif geflikkert en anderen rotzooi wat ze heeft overleeft.
Ik zei toch juist dat hij geen boven natuurlijke krachten heeft

Wat dacht je van Bane die door Venom een hele grote jongen wordt. Die krachten zijn toch aardig boven natuurlijk.
Clayface, Killer Croc, Kiler Moth, Man-bat, Mr. Freeze, Solomon Grundy allemaal figuren waarvan ik denk dat ze totaal onbruikbaar zijn gezien hun verleden en karakters.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_80753297
Batman Beyond met Blight als bad-guy
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:13:05 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80757367
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 01:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Batman Beyond met Blight als bad-guy [ afbeelding ]
Hmm hij wil/neemt Wayne Enterprises over. Been there done that in Batman Begins. Waar Rutger Hauer probeert het bedrijf over te nemen.
pi_80762863
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmm hij wil/neemt Wayne Enterprises over. Been there done that in Batman Begins. Waar Rutger Hauer probeert het bedrijf over te nemen.
Hij is al directeur van Wayne-Powers
pi_80765963
T'is dat hij ook al in brokeback mountain speelt, maar ik meen dat Jake Gyllenhaal wel een goede Riddler zou zijn
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 april 2010 @ 14:13:23 #234
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80765994
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef Reuzelbek het volgende:
T'is dat hij ook al in brokeback mountain speelt, maar ik meen dat Jake Gyllenhaal wel een goede Riddler zou zijn
Vind 'm een te lief bekkie hebben daarvoor.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80766158
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vind 'm een te lief bekkie hebben daarvoor.
Hij kon wel een verdomd overtuigende psychisch gestoorde spelen anders
pi_80766445
Ik dacht eerst Johnny Depp, maar bij nader inzien zou ik het geweldig vinden als Joaquin Phoenix ineens de rol zou nemen.
Method acting FTW!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 april 2010 @ 14:26:10 #237
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80766497
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Hij kon wel een verdomd overtuigende psychisch gestoorde spelen anders
In welke film?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80771911
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:26 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

In welke film?
Donnie Darko uiteraard
  donderdag 29 april 2010 @ 12:58:41 #239
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_80839469
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:44 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Donnie Darko uiteraard
ik weet het niet hoor maar dan heb je de clou van de film niet helemaal begrepen
pi_80840384
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ben Foster

[ afbeelding ]

speelt met enige regelmaat getergde mensen danwel psychopaten
hij is inderdaad iemand die altijd overtuigend overkomt.
pi_80841134
Een tijdje terug zat ik een serie te kijken en dacht ik: Dit zou een goede Riddler (of Joker, maar dat is uiteraard neit gewenst) kunnen zijn. Kon er al dagenlang niet opkomen, maar ik weet het weer: Alan Tudyk!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 29 april 2010 @ 13:54:03 #242
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80841191

De perfecte Riddler.

Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 29 april 2010 @ 14:13:12 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80841879
Hush als villian lijkt me wel mooi. In combi met een ander. Hush die de grote man wordt bij de maffia is wel vet
Dan hebben we ook alle situaties met de maffia wel gehad. Scarecrow werkte voor ze, Joker belazerde ze uiteindelijk en Hush laat gewoon zien hoe het wel moet. Tenminste, dat is de achterliggende gedachte
Misschien met Catwoman ernaast die soms Batman helpt en dan weer aan het stelen gaat. Ondertussen met een ingewikkelde romance tussen de 2 Aangezien Rachel Dawes er niet meer is kan Batman wel een vrouwke gebruiken die het allemaal lekker overhoop gooit
  donderdag 29 april 2010 @ 15:16:34 #244
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_80844130
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik heb de dark knight gezien, en alle oude films. De oude batman films leven echt op naar de comics/animated series. Begrijp me niet verkeerd, dark knight is goed, maar wel zwaar overrated
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, wat? In die oude films was batman gewoon een vigilantedie die geen moeite had met het vermoorden van zijn tegenstanders, zoals jack nickelson als the joker.
In de comics (niet canon teminste) en nieuwe films zet hij alles op alles om te voorkomen dat zijn tegenstanders door zijn handen de pijp uit gaan... wat hij op wat 'ongelukjes' naleeft ook.
en zo zijn in de oude films wel meer dingen die totaal niet kloppen. Batnipples iemand?

Oh en mijn keuze voor the riddler:

Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  donderdag 29 april 2010 @ 15:37:47 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80844952
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Uhm, wat? In die oude films was batman gewoon een vigilantedie die geen moeite had met het vermoorden van zijn tegenstanders, zoals jack nickelson als the joker.
In de comics (niet canon teminste) en nieuwe films zet hij alles op alles om te voorkomen dat zijn tegenstanders door zijn handen de pijp uit gaan... wat hij op wat 'ongelukjes' naleeft ook.
en zo zijn in de oude films wel meer dingen die totaal niet kloppen. Batnipples iemand?
De nieuwe films zijn op Batman Year 1 gebaseerd. De 2 oudste films ook wel iets, maar de nieuwe films zijn (nog) veel donkerder en dieper.
pi_80886363
Warner Bros has just now announced an official release date for Christopher Nolan’s Batman 3. When can we plan to see The Dark Knight return to the big screen with a new installment?
The announced release date is July 20th 2012.
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:08:43 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80886506
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef luffyd het volgende:
Warner Bros has just now announced an official release date for Christopher Nolan’s Batman 3. When can we plan to see The Dark Knight return to the big screen with a new installment?
The announced release date is July 20th 2012.
Nog 2 jaar wachten, maar dan krijgen we ook wel wat.
Dat durf ik nu al te stellen
pi_80887231
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

In de eerste Batman comics had Batman ook geen moeite om te schurken te vermoorden. Dat is later veranderd om het wat kindvriendelijker te maken.
ROBODEMONS..................|:(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 april 2010 @ 22:56:10 #249
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80888348
Dan ben ik zeeeer benieuwd wanneer The Avengers uit gaat komen in 2012.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:18:11 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80898481
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

In de eerste Batman comics had Batman ook geen moeite om te schurken te vermoorden. Dat is later veranderd om het wat kindvriendelijker te maken.
Ik zit nu de Hush verhaallijn te lezen, maar dat is niet echt voor kinderen vind ik.
Hij heeft een veel beter contact met de politie waardoor hij een moraal heeft gekregen, maar bijvoorbeeld de verhalen van Frank Miller zijn niet echt kindvriendelijk en de voorkant van de laatst uitgekomen comic is ook niet echt voor kids. Denk ik dan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')