Ik denk het wel.quote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
Past The Penguin wel in de Batman-wereld van Nolan?
Ik zei toch juist dat hij geen boven natuurlijke krachten heeftquote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
de Penguin had totaal geen boven natuurlijke krachten .
Was een verlaten baby in een zoo achtergelaten/verloren bij een groep pinguïn.
eigelijk in de wereld van batman had helemaal niemand boven natuurlijke krachten .
Nee zelf posion ivy had het niet .
Haar lichaam was in gif geflikkert en anderen rotzooi wat ze heeft overleeft.
Hmm hij wil/neemt Wayne Enterprises over. Been there done that in Batman Begins. Waar Rutger Hauer probeert het bedrijf over te nemen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:44 schreef Reuzelbek het volgende:
Batman Beyond met Blight als bad-guy [ afbeelding ]
Hij is al directeur van Wayne-Powersquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm hij wil/neemt Wayne Enterprises over. Been there done that in Batman Begins. Waar Rutger Hauer probeert het bedrijf over te nemen.
Vind 'm een te lief bekkie hebben daarvoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:12 schreef Reuzelbek het volgende:
T'is dat hij ook al in brokeback mountain speelt, maar ik meen dat Jake Gyllenhaal wel een goede Riddler zou zijn
Hij kon wel een verdomd overtuigende psychisch gestoorde spelen andersquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind 'm een te lief bekkie hebben daarvoor.
In welke film?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:17 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Hij kon wel een verdomd overtuigende psychisch gestoorde spelen anders
Donnie Darko uiteraardquote:
hij is inderdaad iemand die altijd overtuigend overkomt.quote:Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ben Foster
[ afbeelding ]
speelt met enige regelmaat getergde mensen danwel psychopaten
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb de dark knight gezien, en alle oude films. De oude batman films leven echt op naar de comics/animated series. Begrijp me niet verkeerd, dark knight is goed, maar wel zwaar overratedUhm, wat? In die oude films was batman gewoon een vigilantedie die geen moeite had met het vermoorden van zijn tegenstanders, zoals jack nickelson als the joker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de comics (niet canon teminste) en nieuwe films zet hij alles op alles om te voorkomen dat zijn tegenstanders door zijn handen de pijp uit gaan... wat hij op wat 'ongelukjes' naleeft ook.
en zo zijn in de oude films wel meer dingen die totaal niet kloppen. Batnipples iemand?
Oh en mijn keuze voor the riddler:
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
De nieuwe films zijn op Batman Year 1 gebaseerd. De 2 oudste films ook wel iets, maar de nieuwe films zijn (nog) veel donkerder en dieper.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Uhm, wat? In die oude films was batman gewoon een vigilantedie die geen moeite had met het vermoorden van zijn tegenstanders, zoals jack nickelson als the joker.
In de comics (niet canon teminste) en nieuwe films zet hij alles op alles om te voorkomen dat zijn tegenstanders door zijn handen de pijp uit gaan... wat hij op wat 'ongelukjes' naleeft ook.
en zo zijn in de oude films wel meer dingen die totaal niet kloppen. Batnipples iemand?
Nog 2 jaar wachten, maar dan krijgen we ook wel wat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef luffyd het volgende:
Warner Bros has just now announced an official release date for Christopher Nolan’s Batman 3. When can we plan to see The Dark Knight return to the big screen with a new installment?
The announced release date is July 20th 2012.
In de eerste Batman comics had Batman ook geen moeite om te schurken te vermoorden. Dat is later veranderd om het wat kindvriendelijker te maken.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Uhm, wat? In die oude films was batman gewoon een vigilantedie die geen moeite had met het vermoorden van zijn tegenstanders, zoals jack nickelson als the joker.
Ik zit nu de Hush verhaallijn te lezen, maar dat is niet echt voor kinderen vind ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In de eerste Batman comics had Batman ook geen moeite om te schurken te vermoorden. Dat is later veranderd om het wat kindvriendelijker te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |